Diumenge 7

mariocitys

Totalwind Fan
Hola bones, he vist al windguru que hi haurà tramuntana pel nord, què en penseu? [000203E9.gif]

ha entrat oi? de fet crec que fins a sant pere segons el busca.

A malgrat non stop amb formula de 1 a 5 pero aixó "no conta" [smilie=taptap.gif] ,
cap al tard s'ha posat per mes petit pero ja enchufats amb 11 metres don igual .. a fonduuuu!

al final 8metres que sino ens farem mal!

a port se ha navegado con 5 - 6, unas 15 velas en el agua, de 11:30 a 2. estaba muy fuerte al amanecer y luego ha bajado para remontar a mediodia. Yo llegué a las 10 y monté pero tuve que esperar que reforzara para salir. En S Pere si han navegado habrá sido con material mas grande, había gente que venía de allí. a mi me ha costado un poco con la tabla de 85 l, pero cuando cogía la racha iba muy bien. sol, agua helada y aire fresquito, no tan frío como otros días.
a ver si para el finde que viene nos dan una alegría...

alextxell dijo:

Demá comença a bufar tramontana, estarà bufant tota la setmana, i amb una mica de sort sembla que durarà fins el cap de setmana que ve (amb fred, això si!). Creuem els dits, que tinc un mono!.....

...donçs si, sembla ke dema entra f4/5 a Malgrat. A veur3e si em deixen el dia lliure, pero no se si hi haura alg´´u a Malgrat, sino mirare a St Pere. Sabeu si hi va gent a Malgrat entre setmana??, sino tb em keda Palomares mes a prop.

Palomares? on esta aixo?, desde luego si es tramontana segur que no arriba a Malgrat. I per lo de que hi hagi gent, jo no em preocuparia gaire. Gent hi ha a tot arreu.

Fredi, oblida't de malgrat si que hi ha gent entre setmana pero la tramotana no hi arriba i si ho fa es completament de terral.

També es possible que entrei la cua en forma de garbí , pero aixó es una loteria...

A palomares (cabrera) tampoc... caldrá anar al nord a passar fred.

Si pots anar la nord amb els tocats per el vent segur que navegueu!

De fet pinta mala setmana ... (jo descanso una mica [egipto.gif] )

no no no no de dimecres a divendres TRAMONTANAAAAAAAAAAAA, haurem de buscar un dia per escaparnos je je je je je dijous mateix.

jajaja, algun dia m'apuntare a alguna escapada a sant pere , si fa menys fred... ara amb el meu nivell lamentable , passo masses estones a l'aigua... i amb la tramontana..... [ojos2]

A mes la setmana pasada de 7 dies vaig navegar [platano] .... d'acord 3 amb formula, potser "no conta" pero "si cansa"...

Gracies Dani,...dema tot el dia pluja, diuen, aixins ke millor m'espero a Dijous...cap al Nord haurem d'anar??...donçs cap al Nord anirem, si m'agafo el dia lliure, clar...??¿...esperare 48 hores a veure ke...??¿...ja sento el vent..ja el sentoooo... [roto2rie.gif]

Volver