Divendres 26 i FINDE

de moment...
Cabrera 9 wNW
Malgrat 12 wsw
Kastas 12 wNW

ummm

fa un rato entraba a 16 sw a malgrat...

¡Quiero yaaaa un garbiiiiiiiiiiii termico!!!!!!!! estos vientos tan raros que ahora soplo ahora no soplo ahora de poniente ahora de garbi me estan mareaaando [cryer.gif]

fuk$%&%&$5ing wind....

Cabrera 8 wsw
Malgrat 9wsw
kastas 11w

igualment m'en vaig cap al club... a veure que passa i si no [borrachos]

sort a tothom!!

desde llavaneres millor malgrat... ens veiem alli!

20 nussets de no res a Kastas, aaaaaaaaaaa i de garbi

Jo marxo cap a kastas a veure que tal, marca wnw 6-18 mitjes de 13, 14, 12 nusos, cabrera +- igual y malgrat ese 5 -17.

M'he llevat tard, cap a quarts de 12, i no ho veig clar. No tinc ganes de carregar tot el material al cotxe per res. A veure quan comencen els tèrmics d'una vegada... Esperarem a la setmana que ve...

Vinga, gràcies per passar el parte, Not.

Adéu!

Paciència Gemma. Haurem d'esperar una miqueta més.

Però anem-nos preparant...

Heu fet el que calia , quedar-se a casa.. a Malgrat están navegant amb 12-16 nusos de LLEVANT (beeeee per els partes de TV3).

Pero massa mar per sortir i entrar i disfrutar amb 6.5 o 8 metres.. no m'hi he ficat.

Ben fet gemma, jo he carregt el cotxe he anat a castelldefels i ja s havia acabat el vent, hi havia ponent ratxechat, rolan a garbi i mestral, pero molt guarro. puntchaso total!!!! [aiba]

ju! ju!
al final he baixat cap a castefa amb poques esperances, però no se si era millor baixar i punxar
o quedarme a casa esperant a veure que deieu demà.
Al final fiasco total!, com era d'esperar, però no em podran dir que ho he intentat, la veritat es que el
mono comença a tenir un tamany considerable, o sigui, que la setmana que vinent hauria de nevar per que jo
no intenti anar on sigui [loco].
Algú s'ha pogut mullar avui?
Segur que en not a optat per mullar-se per dintre, tal com deia al post ....., jo ni això ......

Quedada ja !
Quedada ja !
Quedada ja !

Jo vaig fent el bocata !!!!!

Se que a cambrils han navegat aquest mati, tambe ha fet el tonto pujant i baixant pero algun cosa hi ha hagut. A veure la setmana que ve.

amolines dijo:
ju! ju!

Segur que en not a optat per mullar-se per dintre, tal com deia al post ....., jo ni això ......

je je aixó sona una mica raro no??

si que vàrem estar de cachondeo, [borrachos] peruqe a les 10 estaba a la punta del tordera, amb uns cuants que també hi vàren acudir degut als 16-20 nusos de garbi del busca...

arribam alli i esta de LLEVANT per flipar!! amb un mareton hawaiano de la muerte... i només 12-15 alguna ratxa de 18 pero massa mar per poc vent. (una llàstima perque les ones eren guapes i molt ordenades)

pero l'unic que va ser prou valent per posar-s'hi va ser en fredi (que suposo diua un mono similar al teu [roto2rie.gif] ), va confirmar que no hi teniem prou vent, i amb una mala sortida va petar algun sable.... [46.gif]

una mer"··$·$·"!·a de cap de setmana , on al final vaig optar per preparar la bici y tornar a fer mbike els dies aquest que no pinten be....

Volver