Divendres 7

not

Totalwind Legend
A veure si aquest cop la encertem... sembla bona garbinada per 4.5/5.2 a malgrat... [platano]

not dijo:
A veure si aquest cop la encertem... sembla bona garbinada per 4.5/5.2 a malgrat... [platano]

Pensava que mai diria aixo, almenys estannt "a casa" i no en un ventos paradís, pero ESTIC CANSAT!! JA JA. Be, aveure si aquesta tarda o dema mati puc descansar prou.... [big-laugh]

De moment sembla que la gharbinada s'avança... tu descansa... [goofy]

Avui molt bon dia amb vent constant per 5,5 a Eole... si no fos pel fred. Un fred que pela. L'aigua a 7 graus, segons el de Chinook. Un parell d'horetes i prou.
A més, m'he regirat el peu. Però sembla poca cosa (però vaig coix). La metge de casa m'ha dit que no és gaire res, però que demà em faci una radiografia.

Gens malament x, 5.7 i litres desventat a la sorra

El jueves estuvimos en riumar por lo menos para mi la ultima navegada del ano a no ser que suba la temperatura el agua estaba helada. Hoy en boi taull estrenando la temporada muy buena nieve y buen tiempo pinta bien este año suerte a los valientes de mañana

Hoy dia con solete y poco frio .... la verdad muy bien , el agua fria eso si. Pero no tanto ... en febrero-marzo lo está mas.

alextxell dijo:
Pals, desfasat amb 4m.

No t'he vist, on eres? Desfasat amb 4.0? Jo he pujat amb el xavival i anavem els dos amb 3.5 de super-fort a passat.... Alguna ratxa que acolloniiiiiiaaaaaa (un cop m´he tirat a l'aigua en veure-la venir, literalment; no volia sortir volant amb el material).

Encara no, pero no trigaran. Estava per alla el Fred Bonet i algú més. Entre ells el David Roure, aquesta és la seva web: http://www.waveman.cat , a veure si les penja.

silent dijo:
alextxell dijo:
Pals, desfasat amb 4m.

No t'he vist, on eres? Desfasat amb 4.0? Jo he pujat amb el xavival i anavem els dos amb 3.5 de super-fort a passat.... Alguna ratxa que acolloniiiiiiaaaaaa (un cop m´he tirat a l'aigua en veure-la venir, literalment; no volia sortir volant amb el material).

Hem anat al segon parking, no hi ha tanta gent. Per cert que us pasaba al peatge? (de tornada) jejejejeje sus ha calat el cotxe jejejejejejejejjejeje
Duiau una furgo gris al redere [qmeparto]
Jo nome ha dut 4 com a petit pensant que no entraira i buffffffffffff ultramega pasatttt pero bueno es el que hi habia [bonk]

alextxell dijo:
Per cert que us pasaba al peatge? (de tornada) jejejejeje sus ha calat el cotxe jejejejejejejejjejeje
Duiau una furgo gris al redere [qmeparto]

Aiinnsss quina vegonya que ens han vist!! [bonk] ja ja. Res, per compartir el peatge haviem tret el teletac i esperavem el ticket, però el peatge ja havia llegit el teletac i no sortia el ticket. Conduia jo i entre que no enteniem que passava, que estic acostumat al canvi automatic i que els màstils molestaven per canviar les marxes.... [ojos] [ojos] [aiba] La propera vegada que ens espiis que estem fent alguna maniobra "fardona" a l'aigua punyeta!! [heavy]

Volver