Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
alextxell dijo:no hi havia trencant, era mar de fons. I no tot eren 2m, alguna serie.
I no vaig fer servir una taula de wind si no un SUP de 10'
alextxell dijo:no hi havia trencant, era mar de fons. I no tot eren 2m, alguna serie.
silent dijo:alextxell dijo:no hi havia trencant, era mar de fons. I no tot eren 2m, alguna serie.
La envidia me corroe...
ekualo dijo:com veieu el tema x dma?
frança es perfila be, no?
Las fotos ya están colgadas.sos4l dijo:al final domingo en port flojo, 6.2 y 5.3 esperando la racha
estaban haciendo la prueba de freestyle del circuit catala, seguro que saldrán fotos de Jose Piña dentro de poco;
silent dijo:Depen dels models, alguns donen fins i tot a Pals, però no veig clar que arribi tan abaix, uns diuen que si, altres que no o que acaba d'hora. Crec que qui vulgui navegar haurà de fer km i matinar...
radjo dijo:avisarme por favor cuando hayan olas de 5 metros en castelldefels y un par de nudos para hacer olas, que ahora con los kgs que he cogido de más no tengo problemas de ahogarme floto más![]()
anda que manda hue..... Yo he dejado el tabaco pero hay alguno que ha cojido algún vivio ....![]()
Eric / wind dijo:Significa que las Bunker-Girls han organizado tb un surftrip??alextxell dijo:por cierto hay al Medano se va a navegar en junio mi mujer
Mola.
I deixeu de replicar per tonteries, sembla com si fes setmanes que no fo........ ¿navegueu?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.