Dubte neoprè

salvi

Totalwind Hero
Companys/es, m'he de comprar un neoprè ja.

El meu dubte és el següent:

¿Es pot fer servir amb garantia de no passar fred un neoprè de surf (neoprè biforrat, el que té una textura de roba)? (avantatges > + econòmic + resistent)

¿O bé cal que em compri un neoprè del tipus impermeable, pata negra, pasta gansa?

Què m'aconselleu? És Urgent. GRÀCIES!

Jo et reconamo que si compres de surf et compris el bomb de la rip-curl aixo si no es barato. Jo em vaig comprar un Mystic, que segons la noia era mes aviat per kite, pero la unica diferencia esta en les genoieres que no son tan reforçadas per si vols pujar a la taula.
De totes formes ara hi ha un tipus de material que no es com la pell de foca i es mes elastic i resistent.
Jo he comprat un 5-3 i de moment no he pasat fred.

alextxell dijo:
Jo et reconamo que si compres de surf et compris el bomb de la rip-curl aixo si no es barato.

Si val la pena, fins a 200 euros (una mica més) me'ls puc gastar. Però no 300.

alextxell dijo:
Jo em vaig comprar un Mystic, que segons la noia era mes aviat per kite, pero la unica diferencia esta en les genoieres que no son tan reforçadas per si vols pujar a la taula.
.

La veritat és que no em recolzo mai en els genolls. M'és igual les genolleres.

alextxell dijo:
De totes formes ara hi ha un tipus de material que no es com la pell de foca i es mes elastic i resistent..

Ah! Això, això m'interessa. La pell de foca al final se't raja en les zones que més treballen (cul, espatlles...). M'agradaria una cosa que fos resistent i duradora, com els trajes de surf, però em fa por passar fred amb un traje de surf i amb això no s'hi juga.

alextxell dijo:
Jo he comprat un 5-3 i de moment no he pasat fred.

5/3 seria el més recomanable, veritat? 4/3?

El cosit, els acabats també són importants, pq no vull que se'm desenganxi d'enlloc, és clar.

Aquesta setmana ho he de solucionar. Que el finde em fico a l'aiguaaaaaaaaaaaa.

Decididament molt millor que per fora sigui NO forrat (llis, sense tela) i 5/3. No hauría de caldre gastar-se 300 euros per tenir un neopré acceptable.....

m'acabo de comprar un Mystic 6/3 per hivern i és realment una passada. els 6mm només són al pit, amb això vull dir que la resta es mooolt elastic i comodissim. em vaig provar Ion, Billabong.... i el mñes comode aquest!!
recomenabla per hivern

pots navegar perfectament amb un de surf, el problema és que els de surf no estan pensats per parar tant el vent com els de wind i es possible que acabis tinguent una mica més de fred que un de wind.

de totes maneres hi ha molta gent que navega amb traje de surf pq son més comodes.... a port en conec un parell de persones que naveguen amb traje de surf i això que el febrer i març fot "rasca".

A Port amb el Pirineu nevat, no ho sé; ara, l'altre dia a Malgrat amb el que m'he comprat finalment al deca (fent cas omís als vostres consells, jajaja) de fàbula, tu.

He observat que molts neoprens d'hivern només tenen "pell de foca" parcialment (zona pit, esquena...), la resta és neoprè biforrat.

Si hagués de navegar a Port o Leucate sovint, m'hagués comprat un de 6mm, "pell de foca" 100%; però al final m'ha interessat més un de surf. L'he trobat ben fet (costures sellades) i complet (coll interior), amb pinta de durar i resistir, lleuger, càlid i molt còmode, a més tampoc et fregeixes a la primavera. Ara, 169 euros tampoc és tan econòmic... En cas d'emergència me'l posaria a sobre del neoprè fi d'estiu, la qual cosa ja m'ha donat bon resultat.

Gràcies per assessorar-me!

Salvi en que decathlon te lo comprastes, el que llevas puesto en las fotos no lo he visto en niguna tienda recientemente.

Volver