Dubte neopre...

joelgt

Usuario activo
Mensajes
29
Puntos
0
Hola a tothom!!!
Com ja vaig explicar al post de presentacions, aquest estiu vaig començar a gaudir d'aquest magnific esport...
Des de mitjanç de Setembre no entro a l'aigua amb el meu "portaavions", i tinc un mono increïble!!!!!!
El problema, es que no tinc neopré...i no se que comprar-me...
La meva intenció seria començar a entrar el més aviat possible ( Març, Abril) i acabar la temporada sobre Octubre, Novembre. (Desembre, Gener i Febrer tiro cap a la Neu)
Podria pasar amb un neopré?? LLarg...Curt...4/3mm...3/3mm...????UFFFFF!!!!! es que no se quin tipus s'utilitza per aquestes dates ni tº de l'aigua ni res...

A veure si podeu aconsellar-me, i si mes no, dirme que feu servir vosaltres per agafar idees.
Per cert..."navegaria" principalment per Pals, Sant pere...i possiblement a Badalona.

Gracies a tothom per adelantat...I Bon Vent!!!!
 
Sense dubtes, llarg 4/3. I a l'estiu una licra i banyador.
 
exacte ... jo tiro tot l'hivern amb un dacathlon de 40 euros de 4 crec, i als dos anys l'hi retallo les cames i tinc un de curt.... [bonk]

Basicament perque si estas aprente com jo els dos anys passats i no fas water , reptas molt per la taula i es fa malbé coltzes i genolls (que es el que he retallat) [risas]

Llavors compro un de nou... igual de oferta al hivern per 40 leuros mes...
 
Ara ho estaba mirant i...

jo tinc aquest.. pero de junior res, el vaig comprar d'oferta... 2/3?

http://www.decathlon.es/ES/traje-100-junior-3-2-mm-112315379/

collons pot ser aixo? que vagi amb 2/3 o es que els 3/4 del any passat son carbasses?
 
Collonsssss Not amb un 2-3 tiooooooooooooo, que sera lo seguent dir que planejas amb 6m i 10 nussos?
[smilie=gaydude.gif]
 
jO al març jam poso a l'aigua amb el meu neopre de maniga curta i pantalo llarg, i a maig...ja ma poso la lycra
 
ekualo dijo:
jO al març jam poso a l'aigua amb el meu neopre de maniga curta i pantalo llarg, i a maig...ja ma poso la lycra

Bufffffffffff jo al març (pero ben entradet) canviu al 2/3 pero llarg, al maig shorty, i al juliol lycra.
 
tot i que el gruix de neopre que necessites es directament proporcional al volum de bocates de bacon&cheese que un ingereix,

confirmat es 4/3, es aquest:

http://www.decathlon.es/ES/steamer-100-4-3mm-66793538/

pero es carbassa , ara hi ha molt bones ofertes, ja et dic jo el vaig comprar per 40E...
 
Aleshores, per tota el any, quins us comprarieu per navegar a Catalunya? 5/3, 4/3, 2/3?

Tres neoprens? [sorprendido]
 
Si navegues en condicions de fred intens... com aquests dies passats que podíem estar a cinc graus, de Pals cap amunt i en condicions dures de tramuntana, et cal un neoprè a l'altura i gastar-te la pasta.

La majoria naveguem en condicions més suaus i amb un deca 4/3 la majoria ja fem. Si vols més qualitat, major estanqueïtat, flexibilitat, durabilitat, etc. et rasques una mica més la butxaca. Però si no, no passa res, amb el temps li retalles les cames i/o els braços i en tens un de curt, com diu el not.

Jo me'n vaig comprar un del deca una mica millor que l'"estàndard" per 169 euros i n'estic molt content.

Repeteixo, si no navegues en condicions heavis no cal trencar-se massa el cap. Que t'hi sentis còmode, això sí.
 
Jeje, el neoprè i l'arnès et serveix també, d'un any per l'altre, per comprovar si mantens a ratlla la panxa o.... no.

Si el neoprè de l'any passat t'estreny tant que et poses vermell com un pebrot i et costa respirar, no és perquè d'un any per l'altre perdin elasticitat... :lol:
 
Ok...perfecte!!!
Però...amb un 4/3... abril/Maig no et freigeixes??? ( o pregunto des de la mes profunda ignorancia eh...no vull anar de llest ni res eh!!)

Gracies a tots!!!
 
pero 4/3 es per el hivern en general no? no fa falta que em compri un 5/4 no?
 
4/3 i prou, no et calentis el cap, de aixo a banyador y lycra
 
joelgt dijo:
Ok...perfecte!!!
Però...amb un 4/3... abril/Maig no et freigeixes??? ( o pregunto des de la mes profunda ignorancia eh...no vull anar de llest ni res eh!!)

Gracies a tots!!!


Un altre de curt al deca (compara preus) i avall. Penso que a la primavera-estiu també pots agafar fred si caus molt a l'aigua (a mi em passa).
 
Per mi la combinació perfecte es un 4/3 i comprar apart una licra de maniga curta amb 0.5 mm de neopre. .

El 4/3 per la costa central va bé gairebé tot l'any. Si fa molt de fred et poses les dues coses i no molesta massa la licra.

Despres quan fa calor sempre va bé aquesta licra si el dia es mes fresc o fa molt de vent, perque et protegeix una mica. Per mi es una prendra molt versatil i la faig servir molt.

Jo t'aconsellaria que busquessis alguna ofertilla amb trajes NP, RIP CURL o alguna marca contrastada, que et poden costar igual que el que proposes, a alguna botiga de les que no poso nom perque no esta permés, ja que els del Decathon jo m'el he provat i els he trobat rígids i no els he comprat.
Pero el més important del traje, es com les sabates, que et sigui cómode i t'ajusti bé, així que prova'ls de varies marques i despres decideix. Es un element molt important de l'equip, si el traje va bé disfrutes i si no va bé pateixes per molt bon equip que portis.


Ho pots completar més endavant amb un traje de maniga i cama curta que et servira per els dies de primavera i tardor que et fregeixes amb el llarg. Aquet si que pot ser del decathlon ja que no es important ni la estanqueitat i no es neccessari que ajusti tant bé. Pero aixo ja es anar full equip.
 
Perfecte doncs!!!!
Buscare alguna oferta de 4/3 una mica decent, i per la primavera-estiu un shorty d'aquets tirats de preu del decathlon.

Sabeu mes o menys, quan comencen a liquidar estocs de trajes llargs les botigues ??? suposo que sera més endavant (juny-juliol) no??

Moltes gracies a tots!!!

QUINES GANES TINC D'ENTRAR A L'AIGUA!!!!!!!!! i de que monteu una kdada tb!!!!
 
Ofertes pots trobar en qualsevol moment, ja que al final de la temporada no els baixen masa de preu perque es un producte que no canvia massa de un any per l'altre.

Ofertes tipus aquesta i http://www.magicwave.es/product-info.php?pid401.html_, que la pots comprar a Barcelona i si no ves a qualsevol botiga de confiança com Front fred, Tactic o Daffi, etc o la que et sembli a tu, i ves a veure que tenen. I sobre tot enprovate'ls perque sembla mentida com varia de una marca a l'altra, sent els trajes de la mateixa talla.

Que et vagi bé... i la encertis.

El traje es com un condó ha d'anar ajustat pero no massa [victory.gif]
 
Volver
Arriba