Dubte sobre taula onades o freewave (per adquirir)

ekualo dijo:
la dacurve 85 li vaig regalar al meu germa...i la vaig provar un dia amb 4.5 i em va agradar mes que la jp que tinc!! ara de cares a la primavera buscare f2 o tabou

evidentment la da curve és una super taula, molt i molt bona en el jibe, sembla que vagis sobre rails, té un comportament molt noble, però si vols la taula per navegar per aquí, quedat la 3S que tot i que no sigui tant fàcil de jibe, és més ràpida, salta molt més i en general més divertida.

Gràcies Jordi. Em confirmes algunes de les meves sensacions. No dec ser tan patata... ;-)

A veure si ens veiem un dia.

Bueno nois una questio aprofitant el tema.

Finalment m'he decidit per la fanatic que hos vaig comentar mes amunt, pero el noi que me la venia ja no tornara a baixar a bcn (baixava aquest dilluns i me la podia portar si l'avisava, pero encara no ho tenia del tot clar) aixi que el tema queda en que s'hauria d'enviar desde balears fins bcn!

Que em podeu aconsellar pel tema dels portes? En aquest tema vaig totalment perdut! Ell em va aconsellar ara no se quina empresa amb la que ja ha fet alguns enviaments, ja hos posare quina...

Help!

Evidenment al no poder veure la tabla en persona no es el mateix pero tenin en compte que me la volia portar fins aqui en persona i que m'ha passat les fotos fetes al mateix dia dels punts de vista que volia, trobu que es fiable.

Aixi doncs, tema enviaments de material! [saludo]

Tio continuo dient que es carisima i a mes has d'afegir portes..............

He seguit mirant taules, y per ara n'he trobat varies. El tema transport no macava de convencer perque podria passar qualsevol cosa, pero en fi sembla que es la unica solucio...

A part de la fanatic que os deia he trobat:

F2 Guerrilla 84L 2007 per 450€ http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=43180 (desde cadiz)

També n'he sentit bones coses no se que men podeu dir.

Fanatic New Wave 2009 81ltrs 800€ 4 mesos d'us... puc demanar fotos i demes pero per ara la oferta hi es... (desde tarifa em sembla)

Y la fanatic que os vaig comentar, la Fanatic newwave 2007 80l en perfecte estat per 600€ tabla+funda i portes a mitges desde ibiza.

Comenteu siusplau! El tema de veurela en persona esta força dificil, s'hauria de trobar una oferta a catalunya pero hi ha menys probabilitats

Si, n'he sentit mollt bones coses tant de la guerrilla en particular com de les fanatic freewave i wave! Potser em convindria mes la guerrilla de menys litres, que 84L sem ajunta força amb la de freestyle i nose si un dia de força vent aniria massa passat (suposem per 3.7-4m).

Aviam si em decideixo aviat

aixo penso... m'ha de valer per anar amb 3.7-4m, amb 4.7 tambe i potse una sessio light amb la 5.8, pero aixo ja seria lu de menys...en principi ja havien parlat que havia de ser de 70-80L maxim, pero les ofertes k trobo son akestes!

Aixo si, si fa vent per 3.7 no crec que navegui a menys que sigui en un spot estil leucate... no hi ha nivell encara!

Bones Lluis,si esta per 3.7 et recomano,pel que sembla,si no t'has engreixat,amb una 70l funciones de maravella de ben segur,pero tambe com dius que si bufa per 3.7 no et fiques si no es a Leucate....,clar no has de mirar si et funciona be o no,per que on navegues aquests vents els pots trobar de maravella amb ones segur,aixi que igual una 70 l alla et funciona de luxe,pero si la vols tastar abans a Leucate,per a veure com et trobes amb ella abans de comprarte'n una d'aquest volum,ves amb amics i la tastes,ja amb aquest material has de filar molt prim,pero aixo ja ho saps,si et trobes mijor amb una freestylewave de maravella,si no ja saps que has d'anar a wave total.Si tens oportunitat de tastar alguna ja saps el que et toca,per que quan es posa per 3.7 esta molt dur,ja ho saps.Una salutacio i una forta abraçada,feliz any nou per tots!!!

Volver