Edifici anti wind

salvi

Totalwind Hero
Però... heu vist què estan construint aquí!!! [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2]

Vista del CMV des de la Mar Bella (Bcn).

Adjuntos

• rrr.JPG
    rrr.JPG
    42,3 KB · Visitas: 1.371
Els del Natació estan d'enhorabona... L'altre dia m'hi vaig acostar amb la fórmula des del CMV i no hi ha vent de la platja quasi fins l'espigó.

Els que surtin amb taula petita, tenen un bon tros de nedar... Suposo que quan acabin l'edifici encara serà pitjor...

Vaja putada!!!!!!!!!!!!

Bones Camilo i a tots/es,aquest edifici es maco!!!! [sorprendido] [sorprendido] per despres fer probes de com derruïr-lo;qui es l'im....l que ha donat els permisos per edificar-lo??ah!!!!es clar,aixi el seu compte puja una mica mes,clar,clar;com no roben batant!!! [sorprendido] [loco] aixi l'unic que aconsegueixen es destroçar unes vistes maravelloses i fastidiar-nos els que volem fer sport per uns quants calerons,que mal parits,sembla mentida....ja no em queda res mes a dir que si no em pasaria una mica... [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

bwindfer dijo:
Em sembla que es tracta de l' hotel que tindrà forma de vela construït pel Ricardo Bofill. Un 5 estrelles gran Luxe previst pel 2009.

Mira que en tinc mala sort [muro] [muro] [muro] [sorprendido] a sobre es diu com jo de nom el papanatas aquest.

Doncs que no el cacin molt, que si té forma de vela, quan bufi fort sels escorarà i tindrem una nova torre de Pisa [meparto]

El text que llegireu és antic però ja he pogut saber que després de molta burocràcia i canvis, etc...aquest hotel s' ha d' obrir el 2009 i em sembla que serà de la cadena Starwood.

EDIFICIO VELA

Se trata de un edificio diseñado por Ricardo Bofill, que se enmarca dentro de la ampliación del puerto de Barcelona.En un principio, el proyecto contaba con una torre en forma de vela que alcanzaba los 170 metros.Sin embargo, el ayuntamiento de la ciudad obligó al arquitecto a modificar el proyecto, por lo que cuando se inaugure, hacia el 2003/2004 contará con 100 metros de altura.

Mireu aquest link i aneu baixant fins que veieu un edifici blanc en forma de vela. Així quedarà l' edifici en qüestió:

http://usuarios.lycos.es/rascacielos/bcn.htm

Jo sóc hoteler i per una banda m' agrada que s' obrin hotels a Barcelona perque no deixen de ser més opcions laborals per mi però sense cap dubte és un crim fotre un hotel d' aquestes dimensions allà al devant.

El que més xoca és sentir com els mateixos que s'omplen la boca de paraules, de creixement sostenible i altres discursos de saló, acaben fent el contrari del que prediquen.

Plantificar una mole de 100 metres arran de mar és una animalada Pensava que Bcn presumia de voler seguir un model de creixement urbanístic... És per sentir-se avergonyit de la nostra ciutat.

Estan privatitzant de la manera més grollera la nostra línia costera Torno a dir que em sembla aberrant i vergonyós.

salvi

Quan nem amb els amics a fer surf ja no podem nar a barceloneta quan entra de sud o sud-oest [crybaby] [crybaby] . Nomes amb llevant. Per agafar sud hem d'anar cap al maresme o cap a sitges. Tots els dics que han fet s'ho han carregat.

Fa dos semanes la previsio de barcelona era de 2,3 metres i el mar estaba pla a barceloneta. A sitges estaba completament desfasat. [muro] [muro]

[saludo]

Volver