Ein?

irisia

Usuario activo
Mensajes
43
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Ein? [ojos2]

Això he dit jo avui a la feina, quan el meu 'jefe' m'ha ensenyat la seva darrera adquisició: la pulsera powernosequé (ara no recordo el nom exacte).

Segons li han dit, serveix per tenir millor equilibri, i es recomana per a la gent gran, persones amb problemes d'equilibri, i (entre d'altres) .... la gent que fa windsurf?!
Això m'ha dit.
Li ha recomanat un amic que fa windsurf i que ja no surt a navegar sense la pulsereta, ja que segons ell va de conya ...

Jo aquesta mena de productes sempre les veig amb una mica (per no dir molt) d'escepticisme. Per a mi tenen més un efecte placebo, en plan 'com crec que això funciona quan la porto em sento millor', que no pas un efecte real.

Les coneixeu? Què n'opineu?
 
Jo la porto aqesta pulsera, la powerbalance, i la vritat es q i noto diferencia sobretot quan skio tinc mes equilibri i el meu centre de gravetat mes baix. Pero en el windsurf encara no le provat, pero tinc amics que fan altres esports com bici o basquet i estan mol satisfets amb ella
 
si m'ha de sortir el jibe, m'en poso 10. [applaudit]
 
Crec que tothom la coneix.. la mateixa pagina web no dona cap explicació científica ni s'ha fet cap estadística fiable sino que t'explica de manera esotèrica el seu funcionament.
Aquí tens més info: http://cnho.wordpress.com/2009/11/16/pulseras-power-balance-mas-charlataneria-pseudocientifica/
Jo pensava que era un placebo, però abans d'ahir resulta que la meva perruquera la portava i estava encantada: rendia més, es cansava menys, tenía mes equilibri...vamos milagrosa [47.gif]
Si la pots provar i et funciona, endavant, es una cosa personal i 100% respectable. Jo simplement crec que autosuggestió.
Estic segur que una persona que d'entrada no s'ho creu i que s'ha informat segur que no li funciona.
 
not dijo:
si m'ha de sortir el jibe, m'en poso 10. [applaudit]
Jo de tu m'ho pensaria, em sembla que em va dir que li va costar més de 40 euros la broma, mutliplicats per 10 ....
[sorprendido]

A mi ahir em van voler fer la prova de la polsereta els meus companys de feina, davant del meu escepticisme. Em van posar dreta i em van estirar del braç, un cop sense polsereta i el següent amb. 'A que notas la diferencia, ¿eh?', em van dir tot il·lusionats.
Sincerament, no vaig notar res.
 
Si aquesta prova ja la conec, pero clar si t'estiren dugues vegades del mateix braç a la segona ja estas preparat i fas tu el cotraequilibri.
Qui se la vulgui comprar que se la compri, jo prefereixo estalviarme els 40€ per una vela.
 
Volver
Arriba