Em podeu recomanar escola?

MTous

Totalwind Fan
Bones, m'agradaria aprofitar les vacances (del 15 d'agost al 11 de setembre) per millorar el meu nivell.
Em podeu recomanar alguna escola, en un spot adient, amb bons profes i material??
Ja utilitzo l'arnés,beach start, trasluchada, però no se fer el waterstart ni la virada. A més segurament he agafat molts vicis i males postures d'aprendre sol. [roto2rie.gif]
Crec que em faria falta un spot sense gaires onades/trencant i vent 15-20 nusos, es correcte?

salutacions a tots i gràcies per avançat!!

Hola,si ha de ser per la Costa Brava, windiscovery al Port de la Selva (Xavi) 100% recomanable.

La veritat es que la idea era anar a algun lloc on em pogués assegurar el vent, martxar de castelldefels. Per poder aprofitar els dies.
L'ultim cop que vaig tenir una setmana de vacances no va bufar gens... Murphy..

A Sant Pere acostuma a bufar mes dies de mitjana?

MTous dijo:
La veritat es que la idea era anar a algun lloc on em pogués assegurar el vent, martxar de castelldefels. Per poder aprofitar els dies.
L'ultim cop que vaig tenir una setmana de vacances no va bufar gens... Murphy..

A Sant Pere acostuma a bufar mes dies de mitjana?

Sant Pere (Club Mistral, Magic Wave...), això si no vols agafar l'avió a Canaries que te les millors estadístiques i molts llocs on aprendre.

a sant pere, en xavi (windiscovery) ha montat escola davant aquarius i davant l'amfora, encara és força recent i no té tot el material, (fa un parell de setmanes que ha començat)

Excel.lent notícia, Jordi.

Estaré per allà una setmana en estada "familiar"... Espero que em deixin "suelto" una estona i aprofitaré per visitar el Xavi o llogar-li material.

Encara té l'escola de Port de la Selva?

salvi dijo:
Excel.lent notícia, Jordi.

Estaré per allà una setmana en estada "familiar"... Espero que em deixin "suelto" una estona i aprofitaré per visitar el Xavi o llogar-li material.

Encara té l'escola de Port de la Selva?

sí, aquest any ha apostat fort, té port de la selva, llançà i roses com sempre, i aquest any ha incorporat Portbou, (bàsicament cursos iniciació) i les dues de sant pere, (aquarius i amfora) de les quals te la concessió per 5 anys i estan a la platja amb moduls desmontables.

si vas per allà, probablement el trobaràs doncs ara passa molta més estona a St pere que a port.

Volver