Entrenament "ludico-turístic" Défi 2014

Són ja fiables les previs tan aviat? Jo m'apunto. Em sembla bona ideia el que comenteu de fer un grup per whassup, mail o algo així per filar més prim (jo personalment consulto poc el foro).

Salutacions i a veure si tenim sort i pillem!!!
 
Jo soc fora divendres i dissabte, no se que dirà la familia si marxo també el diumenge...en principi ho veig complicat però insinuaré a veure... [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif]
 
Sembla que no hi ha previ de tramuntana per aquest cap de setmana no? (per anar fent plans...)
 
gregal dijo:
Sembla que no hi ha previ de tramuntana per aquest cap de setmana no? (per anar fent plans...)
Amb totes les reserves que s'ha de tenir amb les previsions, jo veig unes condicions perfectes pel run de la Défi, per diumenge i vist a dijous migdia.
 
Es veritat, sembla que entra tramuntana al dematí però després afluixa. Com ho veieu? ens arrisquem a fer el sube i baja?
 
Si ningú té una solució millor, la meva idea és coordinar-se abans de passar la frontera i després apagar el telèfon si no és per un imprtevist molt important.
 
Jo no pdre venir, ens quedem fins diumenge al monte. Feu fotooooooos, sort
 
Jo crec que aquest cop paso, el mástil que faria servir te un parell de grietes en el punt de unió que no em fan gaire gràcia per aquest spot i potser faré un Riumar matiner. Queda pendent si es repeteix perquè em venía molt de gust.
 
Xavi, el que em preguntaves:

A la deffi de l'any passat vaig anar amb i-sonic 94 i aleta de 32 (de les bones). Francament la vaig cagar amb el material i vaig patir moltíssim. El primer dia anava amb una 5.8 slalom sense cambers que conec molt bé però amb un màstil que no tocava perque dies enrrere vaig trencar el meu. I la resta de dies encara pitjor amb una 4.8 freride que em van deixar que anava encara més passat que amb la 5.8 (ja saps la xufa que feia a la boia de Port la nouvelle).

Per aquest any repetiré tabla i probablement aleta (m'aniriria bé segurament una tabla més petita 85-90 litres eslàlom si fa tant de vent però si no vull dormir la resta del meu matrimoni al sofà ho hauré de deixar córrer...).

Com a novetat portaré una 5.5 amb 4 cambers que m'acabo de pillar (encara no l'he estrenat), que dubto que faci servir a Malgrat i que pretenc que m'aguanti un vendaval (i si no ho fa em quedo al bar...).

La tabla que tens en camí a Leucate és per la deffi? eslàlom?

Salutacions a tothom i seguim pendents per un altre finde!! [saludo]
 
Si llegeixes això abans que jo passi la frontera (o dubto) 8.50 aprox). Quant peses? Jo vaig a buscar una slalom 90 L. Però el que buscava és una freeride. En aquestes mides, però no
se'n troben.
 
Xavi en windcenterdenia tienen una futura 93.
Este modelo te iria como un guante para eso no? Y como las tienen a punta pala en los centros de alquiler, no tendria que ser muy complicado encontrar una supongo.
Suerte!
 
Gràcies SOS. Al final falcon 89, que he provat amb 5.2 i 6.5 i que per ara molt content.
I una mistral switch del 2002, "regalada" (60€), per 4.5 m amb 4 footstraps.
El dia al final bé. He convençut un francès que m'acompanyés fins Gruissan.
després, com estava previst, ha baixat i he navegat amb. 6.5 i 89 fins les 3, que s'ha mort definitivament.
Per la propera, previ més segura i més quorum [fcp]
 
Molt be Xavi!
Perso el slalom me tienta... y puesto a querer ir rapido fuera freerace a darlo todo con los pepinos de slalom!!!

(pero solo me tienta, solo pensar en tener que llevarme mas tablas, pensar en las aletas y montar los cambers me entra una pereza horrible... y por suerte el precio de comprar todo el equipo ya me auto-controla jejeje)
 
Volver
Arriba