Enviar un taula per missatger (factible?)

Jordi_montcada

Totalwind Addicted
Heu enviat una taula per missatger? Es factible? Quant us ha costat? Quina agencia recomaneu?
Es que dubto entre enviar-la o anar-la a buscar jo.

jo mai enviat ninguna taula, pero jo també necessito la informació.

Per Envialia m'ha dit que son bastants competents.

La gent del foro que opina.

Per pes i dimensions, no hi hauria d'haver cap problema amb qualsevol companyia, però assegura't de protegir-la i embalar-la be. Millor dit, Super be !!!
El cartells de FRAGIL no se'ls llegeix ningú i els paquets son tractats com sacs de patates a les centrals de distribució.

També pots contractar una assegurança indicant el valor del material i quan es faci l'entrega no deixar marxar al transportista fins que s'ha comprovat que no hi ha cap cop o desperfecte, en cas contrari es fa reclamació amb el mateix xofer.

ok, pero amb la assegurança el valor es te que presenta factura ,o per fer un exemple:

si una taula val 1500 € pero de segona mà val 450 €, quin preu tens que dir el que l'envia. En el cas si dius 1500 € i te que respondre la assegurança quin preu et pagaran?
Despres del perit que també diu que el material de mes de 1 any nou es paga el 50 %.

No se si m'explico bé.

El tema de l'asseguarança es xungo, mes val que no passi res. Jo he enviat i comprat taules i veles. Mai m'ha passat res (i una de les taules era de formula).

Ei empaquetant el tema amb una caixa, i tal...

Per enviar contacteu amb Carlos de wincenterdenia uqe ells ofereixen la posibilitat d enviar a traves seu i aixi et costara 30-40 euros.

Sino et costara 80 o mes.

si, jo tb he comprat veles, i aletes i cp, pero aquest cop m'estava plantejant comprar una taula a un particular (per al meu germà, s'acosta el cumple i el vull viciar) però amb el que em comenteu em fot una mica de mandra.
Ves a saber com me la envien [sorprendido]. Gràcies per les explicacions, com sempre uns cracks [victory.gif]

carli dijo:
ok, pero amb la assegurança el valor es te que presenta factura
En principi fins a un determinat preu no cal presentar factura ja que pagues en funció del preu que declares. Si compres la taula per 500€ es tonteria pagar una assegurança corresponent a un valor de 1500€, ja que si te la trenquen voldràs que et tornin els 500€ que has pagat

I si hi ha un cop o desperfecte i volem que es cobreixi l'assegurança que em contractat amb el transportista, es gestiona amb la mateixa empresa transportista. Ni vindrà cap perit a valorar el cop o el preu del material.
Quan dic assegurança no parlo de Regal.... [risas]

Per pròpia experiència:

1) Primer un generosa capa de paper de bombolles, si pot ser doble, millor.
2) Una capa també generosa de cartró, si pot ser del de caixes grans d'electrodomèstics, que és més dur.
3) I el més important de tot, no posar cap accessori (aleta, peu de màstil, allargador, etc...) juntament amb la taula, el més mínim cop pot provocar deslaminació si està en contacte amb la taula...
4) Ser generós amb la cinta d'embalar o americana.

Conclusió: si qui us l'ha d'enviar no us transmet la confiança suficient per poder-vos assegurar que l'enviarà així, ¡¡aneu-la a buscar, la bola de drac!!

Fa un dies vaig fer Maó-Palma en avió, Palma-Alcudia en autobus, Alcudia-Ciutadella en vaixell, Ciutadella-Maó en autobus, tot això amb la taula sobre el cap! Perquè era una ganga i seguia sortint a compte, que si no...

Pipe82 dijo:
Fa un dies vaig fer Maó-Palma en avió, Palma-Alcudia en autobus, Alcudia-Ciutadella en vaixell, Ciutadella-Maó en autobus, tot això amb la taula sobre el cap! Perquè era una ganga i seguia sortint a compte, que si no...

Ostres !!! [loco]

Pipe82 dijo:

Si t'aguessis endut l'aparell podies haver tornat navegant ... de Palma a Fornells son quatre bords si saps cenyir be ...

Volver