salvi
Totalwind Hero
Es fa dur navegar amb baixes temperatures i la sensació de fred i gelor augmenta amb el vent.
Però si ens equipem bé no hauríem de tenir problema. El tema està en no deixar cap zona exposada a l'aire fred. L'únic hàndicap és que amb guants i escarpins perdem "tacte", però què hi farem?
De guants jo encara no en faig servir, però no ho descarto.
¿Com han anat les primeres navegades hivernals? ¿Heu passat fred? ¿Com anàveu equipats? ¿Quines recomanacions (podem citar marques i models) faríeu?
Jo he de dir que no he passat gens de fred de moment, però amb el termòmetre a 4º encara no m'hi he ficat... brrrrrrr![sorprendido [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif)
Però si ens equipem bé no hauríem de tenir problema. El tema està en no deixar cap zona exposada a l'aire fred. L'únic hàndicap és que amb guants i escarpins perdem "tacte", però què hi farem?
De guants jo encara no en faig servir, però no ho descarto.
¿Com han anat les primeres navegades hivernals? ¿Heu passat fred? ¿Com anàveu equipats? ¿Quines recomanacions (podem citar marques i models) faríeu?
Jo he de dir que no he passat gens de fred de moment, però amb el termòmetre a 4º encara no m'hi he ficat... brrrrrrr
![sorprendido [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif)
![roto2gay [roto2gay.gif] [roto2gay.gif]](/foro/smilies/roto2gay.gif)
![risas [risas] [risas]](/foro/smilies/risas.gif)
Ho havia pensat, però no m'imaginava que existís. Jo en vull un ![applaudit [applaudit] [applaudit]](/foro/smilies/applaudit.gif)
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)