es pot navegar a Calella de Palafurgell?

not

Totalwind Legend
A veure els de la zona de més cap amunt [smilie=gaydude.gif]

Aquest estiu es possible que m'instal-hi uns dies a Calella de Palafurgell, perque hi tinc uns amics.

Estaré al camping, i la veritat no se que s'hi navega ni s`hi entra vent o millor portar la formula directament...

També he vist que el garbi deu entrar malament i amb tot un rocam que el frena.. i que la platga es petita...

No se pinta xunguillo....

Algu te pistes??

Meeerci!

Et tocara agafar el cotxe per anar a navegar.

crec que per navegar, millor agafar el cotxe. Per nord a pals, i pel sud palamos

Jo estic a Llafranc i es que ni de broma es pot fer windsurf a Calella ni a Llafranc...No fa vent ni per Formula [muro]

El millor que pots fer es anarte'n a Pals... [saludo]

huré de negociar amb la dona.... un grafic de la negociació...observeu

[read.gif] [smiley_1140.gif] [read.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [read.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif]

[smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif]

[crybaby.gif] [crybaby.gif]

A part d'aixó...

a palamos es molt xungo aparcar al estiu no? i a pals el garbí va off-shore,

que mes es navega al estiu a pals? no hi ha ones assesines?

Home si et cuadra una tramontanaaaaaaaaaaaaa [bonk] i tens taula d'onades de 70ipico i vela de 4 donçs [windsurfing.gif]

not dijo:
A part d'aixó...

a palamos es molt xungo aparcar al estiu no? i a pals el garbí va off-shore,

que mes es navega al estiu a pals? no hi ha ones assesines?

El garbí a Pals si és off ho és molt poc... Diria que és side. Cosa fina, el garbí a Pals.

Amb tramuntana forta, el mar es pot posar dur.

Suposo que també es navega amb gregal, com a Sant Pere.

Encara conservo el record d'antigues navegades a Pals... Buf. Aquí un report del 2006:
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=29&t=22674

caram salvi quina potencia literari.... [victory.gif]

bona cronica, a veure si pillo "el otro pals" perque el primero va a ser que no... [sorprendido] no tinc ni material ni nivell. [loco]

l'unic cop que hi vaig navegar un hivern amb un ponent i venia una mica de terra, aplanant el mar com la tramuntana a malgrat...

Bueno no se si es a pals, era alli mes avall de la desembocadura del ter, després dels arrosars.

Volver