Es veu que us heu portat be al 2011...

silent

Totalwind Superhero
No se si creurem-ho, però sembla que els reis us portaran tramontana dies 6, 7 i 8... No la cagueu ara que falta poc!!

Jo intentaré estrenar el 2012 demà a Riumar.

no me voy a esperar al roscon de reyes.., tengo mis dedos en la masa ya para llevarme un dia de poniente en Castas!
bon any a tothom!

A Riumar s'ha navegat amb 4.5 y volum, a estones... Un altr cop massa aponentat,i ja van uns quants seguits. Que tal a kastas? Com ha entrat i quant rato?

Ostres Silent, haver dit alguna cosa als que erem per alli, que erem ben pocs avui...
Jo portava un casc vermell, t'he vist però com que no ens coneixiem i no sabia si estaves pel foro...
Tots amb 4.2 menys Marius amb 4.7.
Ponent merdós com dius.
Entra a les 11.30 per 4.7, després 4.2 i fins i tot estones 3.7.
Un hora per decicir que montar i quan decidim montar comença a fer el tonto...
En fin, aquest any molt dies de vent però molt aponentat. A veure a partir del dimecres...

Ets el del casc vermell?! Doncs em vas saludar, crec que haviem estat parlant del meu cotxe un altre dia (Grand Voyager), pot ser?

Bé, no em sona d'haver parlat un altre dia sobre el teu cotxe ni haver parlat amb tu cap altre dia, però segurament et vaig saludar dilluns tot i que no conversesim. De fet crec que només jo portava casc vermell l'altre dia.
A veure si coincidim un altre dia i que no sigui aponentat.
[saludo]

Ah! Doncs et confonia, amb qui si que vaig parlar una mica es amb un que anava amb goya+NP, el deus coneixer perque sempre el veig alla. Be, un altre dia ja parlem, que bufi!!

Com veieu la tramuntana de diumenge a St Pere? Jo dissabte treballo pel matí i no hi puc anar, però diumenge..., si es complís la previ, seria el meu vent (bueno, preferixo el garbí, però si és una tramuntana d'aquesta intensitat, ja m'aniria bé).

gemma79 dijo:
Com veieu la tramuntana de diumenge a St Pere? Jo dissabte treballo pel matí i no hi puc anar, però diumenge..., si es complís la previ, seria el meu vent (bueno, preferixo el garbí, però si és una tramuntana d'aquesta intensitat, ja m'aniria bé).

Falten uns dies encara, però sembla que bufarà. Ara bé, estarà ja morint i serà l'últim dia, atenta a com evoluciona la previ i millor arribar d'hora.

jo si aguanta pujare dissabte i diumenge, però a port de la selva. Pals encara em fa por :)

Jo nomespuc dema y dilluns, dema sembla que estara super fort! Masa? Ja us explicaré... Sembla que es modera el cap de setmana y dilluns aguanta. Que vagi be, ja direu que tal...

Decididament el 2011 em vaig portar MASSA bé. Quina ventolera!!!! He arribat a Pals cap a les 11h: innavegable. Gent amb molt nivel amb veles de 3.5 i fins i tot 3.3 que ni es fotien. De tant en tant algú provaba, estava una estona i sortia. El més petit que tinc és 4.0, així que quan ha baixat de "apocaliptic" a "desfasadíssim" he montat per quan baixés. Alguns han començat a sortit, els que tenien veles més petites. Al cap d'una estona he fet un intent però encara era supervivència pura: bordo sortida, bordo tornada; supermegapassat. A les 15h ha "baixat" com per anar amb 4.0 "superfort-pero-navegable" i he estat una horeta. Tampoc hi havia molta onada i no m'hi trobava cómode. No ha sigut el millor dia a Pals però ja n'hi haurà més (potser dilluns!! [ojos] [platano] ). Demà i demà passat a treballar, aprofiteu vosaltes que podeu que encara bufarà.

Jo dema cap a riumar!!! a veure com esta la cosa el 2012!!! espero que no es desfasi molt!!!

A Riumar porten dijous i divendres amb 3.7 i menys.
Dimecres amb 5.3 i després 4.7, 4.2...
I jo a la neu des de dijous... [muro]
Que xaleu!

arm dijo:
A Riumar porten dijous i divendres amb 3.7 i menys.
Dimecres amb 5.3 i després 4.7, 4.2...
I jo a la neu des de dijous... [muro]
Que xaleu!

Jueves estuvimos por allí algunos del foro.

Al llegar por la mañana prácticamente no soplaba, después de esperar un rato empezó a soplar algo, así que montamos 5.3m, bien durante casi 1h, pero luego ya se enchufó y aparecieron unos locales que incluso con 3.7m y 75L decian que iban fuertes.

Se vieron varios forwards y algún salto espectacular, mucho nivel en el agua.

Lo mas pequeño que tengo es 83L y 4m así que cuando se enchufó tuve que salir del agua [goofy]

Me alegro que navegueis.... yo desde a mediados de diciembre. [muro]

Al final riures de res!!! he vist que a sant pere bufaba be i he començat a pujar cap a les 11 30 despres de la caravana per la gent que va de rebaixes com a burregos a la maquinista i a la roca, he vist que la cosa s estaba desinflant i he tornat!!! a veure si setmana que be [windsurfing.gif] .

Si algú s'apunta a sortida matinera desde BCN o per el camí cap al Port de la Selva o Eole, podriem mirar-ho per repartir despeses.Per a mi, on hi ha onades, descartat. Salut. Ja direu.

Volver