Es veu que us heu portat be al 2011...

joant dijo:
Si algú s'apunta a sortida matinera desde BCN o per el camí cap al Port de la Selva o Eole, podriem mirar-ho per repartir despeses.Per a mi, on hi ha onades, descartat. Salut. Ja direu.

Quin dia?

Avui s'ha navegat a port no? amb 5.2 ningu hi ha anat?

en port: por la mañana con 4,7; luego ha ido bajando.
un buen rato con 5,3+78L al medio dia, antes del paron absoluto.

Bon dia a Barcarès. Una mica embolicat amb les veles: que si 4,7, que si 3,7. Al final, tot el dia amb 4,7, a estones curt, a estones passat. Al final, perfecte. Fantàstic.

sos4l dijo:
en port: por la mañana con 4,7; luego ha ido bajando.
un buen rato con 5,3+78L al medio dia, antes del paron absoluto.

ves como está en todas..... [meparto] , habia kiters en port?

si, he visto 2 o 3 kiters en el agua, y mas cometas en la playa.
pero como siempre alli, ningun problema con ellos, sino que surfean a gusto [applaudit]

Jo vaig anar dissabte a port, vaig arribar força aviat, pel que vaig poder aprofitar bastant, ja m’hi vaig quedar per aprofitar el diumenge.
Al final el diumenge vaig navegar malament un parell d’hores i disfrutar unes dues mes.

Es curiós però últimament Port funciona molt d’hora, i desprès es para... Jo ja he agafat la costum d’anar-hi a tiro fet.

En total dos dies amb 85 i 5.2, una mica més de volum m’hagués anat molt bé, però és el que tinc. Feia molt que no enllaçava dos dies seguits, encara que no siguin gaires hores.

En resum… content :)

Mentre navegueu amb 3.7 , avui s'ha pogut navegar amb 3 vegsdes mes de vela... [smilie=gaydude.gif]

Avui late sesion amb formula, per treure el gusanillu i posar-se en forma...

En bdn tambien han entrado esta tarde entre 10 y 15 nudos a ultima hora, pero cuando me he dado cuenta ya era muy tarde y no me daba tiempo de ir [aiba]

Hoy mas de lo mismo... [applaudit] No está mal pasar calor, en pleno invierno... con la formula y el neopreno nuevo hoy sudando [meparto]

Volver