Fem un Malgrat demà? (14-11-2009)

En Palamós Puerto puteando a los Kyters, los de 75k. hemos navagado con 5,8 fuerte.
Es posible que en torre valentina haya estado más fuerte.

Els que heu anat a Palamós. Calonge, heu triomfat.

Eugeni, Enrike, Radjo, Fern, Àlex i un serviror (no em deixo ningú...?) ens hem trobat a Malgrat on estava perfecte per a 7-7.5. constant. Però ja explicarem, ja.

Malgrat para mi ha sido una buena navegada prácticamente he estado planeando todo el rato, iba con 6,4 y 100l, aunque desde luego hubiera ido algo mejor con más vela y más tabla, pero muy satisfecho por la navegada no como el domingo pasado en el delta que con 3,7 y 73l hice dos bordos.... [neng]

Per a mi també ha estat una bona navegada , jo he comes l'error d'anar amb material massa petit (90L i vela de 6,2) per tant si no fos pel Salvi i l'Enrique que m'han deixat el seu material donca avui no navego , axi que GRACIES [aplausos] [aplausos] [aplausos] [aplausos] [ola] [platano2] [platano2] [platano2]

Yo he estado en el agua casi 3h con 115L y 7.5m, pero se podia haber estado mucho más tiempo ya que a estado soplando toooodo el dia entre 11 y 18 nudos.

Para mi ha sido un dia genial, viento más que suficiente para le material que llevaba, sol, buena temperatura y la compañia de los amigos del foro.

Que se repitan muchas como esta [ola]

Degut al poc temps que tenia un servidor, que vem parar primer a Malgrat i que quan vem arribar marcaban 15 nussos ens vem quedar allà. Si haguesim tingut mes temps haguesim pujat fins a Palamos pero no enss podem queixar.
Jo 2 horetes i pico amb 7.6 i 109ltrs planejant a mort tota la estona, em va pasar com a en Radjo, que les ultimes 4 navegades havian sigut amb material molt petit i montar 109ltrs s'em va fer un mon, pero bueno vem navegar que es lo important, aaaaaaaaaaa i a mes amb els colegues del foro i uns quants del Bunker.
Fins la propera [platano2]

Jo vaig tornar a casa amb 38 de febre... Ja em sentia raro abans de pujar a Malgrat, però no em vaig voler prendre la temperatura, jejeje... Total, que us escric amb un refredat monumental però súper content d'haver navegat en companyia dels foreros i bons col.legues.

De seguida que pugui comentaré més extensament a l'apartat de cròniques-reportatges pq en quedi constància.

Salut, vent i fins la propera [sing]

llástima no vaig poder ser-hi aquest dia per acabar de coneixer mes gent del foro!!

una altre será! recupera-t!

salvipardas dijo:
Jo vaig tornar a casa amb 38 de febre... Ja em sentia raro abans de pujar a Malgrat, però no em vaig voler prendre la temperatura, jejeje... Total, que us escric amb un refredat monumental però súper content d'haver navegat en companyia dels foreros i bons col.legues.

De seguida que pugui comentaré més extensament a l'apartat de cròniques-reportatges pq en quedi constància.

Salut, vent i fins la propera [sing]

Windsurfejant amb febre! [neng] [loco]

DEspres de la enveja que em veu donar el diumenge vaig pujar a Palamos, previ recollir material gran a la BAse i vaig coneixer una gent que pujava, a les 14h erem a Palamos res va girar vent a les 16 h a llevant i vam poder navegar una horeta, jo amb vela de 8,5 i 130 l pero al final anava molt passat i es va quedar amb 5,8, pero em va fer mandra cambiar material i es feia fosc. un spot molt maco.

Saludos.

Ahh, lo pitjor la caravana de tornada.

Carli, la caravana es lo malo que tiene salir a navegar fuera el domigo. Menos mal que por lo menos pudiste navegar un rato aunque fuera con material grande.

Volver