Finde 01/02 Sept.

sos4l

Totalwind Hero
Para hacer boca, parece que vuelve la tramuntana este finde!!!! (después de la previa del finde pasado).
Si cuadra me huele que será un buen día para estrenarse en Pals [big-laugh]

Si despues de pasarte todo el verano por Fuerte y Lanzarote no te metes en Pals de una vez es para darte [smiley_1140.gif]

Desgraciadamente pinta que soplará viernes y sábado fuerte y domingo flojeará. Yo tengo libre sábado tarde, domingo y lunes. Pero bueno, con esta antelación a veces se mueve "palante" o "patrás". Pero si tiene buena pinta si, igual hasta se puede aprovechar el domingo.

silent dijo:
Si despues de pasarte todo el verano por Fuerte y Lanzarote no te metes en Pals de una vez es para darte [smiley_1140.gif]
tranquilo que ya me dará la ola [meparto]

ericP dijo:
Sos4l ¿No te has conectado al foro en todo el tiempo que estuviste en Canarias? ¿O no querias ponernos los dientes largos?

Espero que hagas un report con impresiones, consejos y fotos.

Welcome Back. [saludo]
Gracias Eric! No, con el movil es un coñazo conectarse, y la verdad que al navegar tanto te olvidas de todo, al final ni miras la previ [meparto]
Cuando tenga las fotos listas pondré un resumen del día que entré en Jameos, bajo supervisión del amigo Nefastus [saludo]

Hola,

Amb aquesta magnífica previsió que tenim per Pals desde Dijous fins Dilluns, creieu que es formarà molta onada?

Jo, si no està ultradesfassat en quan a onada, m'hi ficaré.

Salut!

Collons, feia temps que no veia una previ de tramontana així. Jo sempre he estiuejat a Menorca, d'on son els meus pares i on arriba la tramontana quan es forta. Alla antigament deien que la tramontana "o dura 3 dies, o dura una setmana", però ultimament això feia riure. A veure si es compleix i dura els 6 dies que de moment estan previstos, si no més...

Jo tinc problemes amb el cotxe i el dilluns haig de ser a Barna perque m'arreglin una cosa que em van deixar malament, pero intentaré pujar dissabte-tarde/diumenge

Pel delta esperem navegar divendres, dissabte i qui sap si diumenge, tot i que ho dubto... Això de 3 dies seguits de mestral fa molt que no es veu per aquí... [meparto] [shot] Si naveguem dos ja estarem contents [platano]

en menorca, tambien dicen que siempre sopla el último finde de agosto!!! [smilie=worship2.gif]
quines ganas de xufla! [platano] [platano] [platano]

Em sembla que serà el primer cop en 3 anys que utilitzo la 4.7 i aniré passat... [sorprendido]

Mireu de Divendres a Dimarts, és une spectacle cada dia...

Pregunta urgent: demà Dijous, que marca tramuntana pero amb núvols i possible pluja, es navega bé així? Entra? O amb els núvols el vent desapareix com passa amb el Garbí?

Gracies!

sos4l dijo:
en menorca, tambien dicen que siempre sopla el último finde de agosto!!! [smilie=worship2.gif]
quines ganas de xufla! [platano] [platano] [platano]

Un clásico. Garantizado. Antes o después se acaba el verano y entra "la primera". Y suele ser buena. Almenos antiguamente, ultimamente parecía que se hacía la remolona, pero esta pinta de órdago, que ganaaaaaaaaaaaasssssssssss!!!!!!!!!!

wind-carlos dijo:
Em sembla que serà el primer cop en 3 anys que utilitzo la 4.7 i aniré passat... [sorprendido]

Mireu de Divendres a Dimarts, és une spectacle cada dia...

Pregunta urgent: demà Dijous, que marca tramuntana pero amb núvols i possible pluja, es navega bé així? Entra? O amb els núvols el vent desapareix com passa amb el Garbí?

Gracies!

Normalment la tramontana entra després dels núvols, però no tinguis presa home, tens 5 dies de previ!!!! Em temo que 4.5 et serà gran.... quans litres?

silent, nos vemos en Pals, me estreno (estrello??) si o si!!!
Donde te sueles poner alli? que la playa es grande...
Que ganas!!!

silent dijo:
Normalment la tramontana entra després dels núvols, però no tinguis presa home, tens 5 dies de previ!!!! Em temo que 4.5 et serà gran.... quans litres?

Només puc navegar fins Dissabte, és a dir si no es pot demà, podré 2 dies.

En serio 4.5 em serà gran???? Collons... Aniré amb 96l, és a dir passadíssim. Tema onades com està normalment?

sos4l dijo:
silent, nos vemos en Pals, me estreno (estrello??) si o si!!!
Donde te sueles poner alli? que la playa es grande...
Que ganas!!!

Ens podriem possar tots els del Fòrum a algun lloc concret. Jo em poso a l'escola de Capgirell, si algú s'apunta aniré amb F2 Spice 96l i North Sails Free 4.7

Salut

Normalment quasi tothom es posa entre els apartaments Golf Playa de Pals (aneu a els Masos de Pals i seguiu cap a la platja, és a la part sud de la platja), en un carreró/parking que hi ha. Allà hi ha la millor combinació vent/onades. A la vorera és una mica ratxejat. pero la orientació es side/side-off. Jo em posaré allà, Chrysler Grand Voyager platejat, pero no arribo fins dissabte tarda (calculo 16:30-17h, espero estigui be per aprofitar la tarda). Be, sent agost igual hi ha gent i no hi cabem, llavors em posaria al descampat descampat/aparcament-no-asfaltat que hi ha una mica abans. Alguna gent s'hi posa allà sempre. Hi ha més espai a fora de l'aigua i a dintre de l'aigua. Tampoc és mal lloc. No te perdua, ja ho veureu.

Alguns es posen més al sud, crec que allà està Capgirell. També hi ha gent que es posa al delfín verde i Mas Pinell que estan més al nord, enmig de la platja. Crec que hi ha "una mica" menys d'onada.

Pot bufar entre "innavegable" i 5.3, l'habitual es entre 3.7 i 4.7. Amb la previ que hi ha te pìnta de entrar per 4 metres (3.7-4.2) i 70 litres. Amb això normalment hi ha onada entre 0.5 i 2 metres, si bufa molts dies, més. Si no s'hi té una mica de pràctica en onadas i bastanta en vent fort, recomano Sant Martí (més fort però més pla). 96 i 4.5 ho veig excessiu a no ser que estigui ratxejat/fluix (de moment no te pinta).

Silent, moltes gràcies per les aclaracions!!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Sé que aniré passadíssim pero m'hi ficaré igualment. A veure si ens veiem!

Salut

Jo pujo tot el cap de setmana o sigui que em quedare a Sant Pere, camping l'amfora. No hi ha onada, pero paso d'arrastra a la dona a Pals, es una putada per els que no naveguen.
Pals mel guardo per la tardo i l'hivern que a mes j no hi ha gent a la platja.

Avui escalfament a riumar... 2hs amb 5,3 be-fortet i 95-80l. dema mes!!!

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

Volver