Finde 01/02 Sept.

Hi ha un extranger que porta un k.o. sails australia, que sembla molt petita, ahir anava molt fi, be va estar al aigua 20 minuts, avui sembla que com ahir. Ara encara no ha entrat, vull ficar-me abans que es desfasi

www. kawaii.tc

fersan dijo:
Amb licra imposible demà amb short de primavera o directament 3/4, el aigua esta calenta, el vent NO.

www. kawaii.tc
Soc l'únic de Pals sense neopré, amb banyador, quin fred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Me'n vaig cap allà, tarda-nit report!

wind-carlos dijo:
fersan dijo:
Amb licra imposible demà amb short de primavera o directament 3/4, el aigua esta calenta, el vent NO.

www. kawaii.tc
Soc l'únic de Pals sense neopré, amb banyador, quin fred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Me'n vaig cap allà, tarda-nit report!

Encara estic esperant el report d'ahir!! Aquesta tarda ja m'el faig jo... en directe!! [big-laugh]

Avui fins fins les 2 amb el mateix material que ahir amb 4 y quad de 80 molt fort pero quan baixa si no ets molt rapid de cames tens que fer water star, pel matí una mica fluix fins les 12, despres una mica més constant, cap les 13:00 massa ratxes I et deixava molt tirat, tots els que han montat 4.7 ham tingut que montar 4.0, aquesta tarda tornem ara uns llitres de birres per hidratar-me I agafar pes ....

www. kawaii.tc

Avui matí Riumar matiner.
4.7-5-3 fins les 10:30 a la desembocadura i a la tarde un ratet més amb 5.3 sembla ser, pero jo ja havia marxat...
Ja direu que tal per dalt...

Per la tarda més vent que pel matí, una 1 hora llarga amb 4 metres y 80 llitres, desitjo que demà afluixi una mica, crec que a estones més de 40 nusos. Tota l'estona amb la vela oberta

www. kawaii.tc

Pals a la tarda per 4.0 passat, si ho se monto i estreno 3.5. Onadotes importants. Faig nit aki, dema mes. Dema passat, més.

Igual salgo yo tmb [ojos]
Ayer estreno perfecto en pals, 78+4, pero me he quedado con ganas de maaaaas!
En sant pere de momento mas flojo que ayer, alguno con 4,5
Alguien pasa report de pals? [big-laugh]

Jopelines ja esteu al aigua, ara vaig a veure com esta, sembla que una mica més fluix que ahir, jo encara tinc montada la 4.0 i estic esperant, hi ha una mica de nuvols així que paciencia, la tramuntana va de baixa I si hi ha nuvols li costa més entrar, avui amb paciencia jejeje porto 2 dies amb 40 nusos I el cos li costa arrancar.

www. kawaii.tc

L'anemometre marca la ratxa 27 nusos per ara no hi ha ningu, sembla que portarem el mateix material que ahir, si baixa una mica millor jajajaja més relax.

www. kawaii.tc

Avui riumar altre cop 4,7-5,3 i onades....yujuuuuuu
A veure dema dilluns...
De moment aquestes son les senyals de guerra de 3 dies navegant... A banda de les de les mans...
58785d01.jpg

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

Que guapo el video del fred!! Yo de moment m haure de conformar
Amb els videos, ting una nena de 7 dies a casa!!! Fins aviat a tots!!!

jvr dijo:
Que guapo el video del fred!! Yo de moment m haure de conformar
Amb els videos, ting una nena de 7 dies a casa!!! Fins aviat a tots!!!
Enhorabona!!! ja vindran dies millors per navegar més endavant... [platano] [platano] [platano]

Felicitats!!

Volviendo al tema, domingo otra sesión en Pals, bajo los consejos avisados de silent [saludo] ,
Al principio un poco light (93+4.5), antes que vuelva a subir sobre las 17h.
Por fin mis primeros bottoms, y creo que alguna surfeada casi decente... mi mejor sesión ever! Hasta la proxima por supuesto [meparto]

Video de Pals del domingo from Fred Bonet (un servidor con simmer azul y casco gris), silent con Gun blanca/roja si no me equivoco:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Volver