Finde 1 y 2 diciembre

radjo ya que no vas a navegar mas en meses me paso un dia por tu casa y me dejas tu 3,7 y tu fanatic, que si no se usan se estropean..... [smilie=gaydude.gif]

A Riumar es va navegar els dos dies amb 5,2 temperatura freda pero encara soportable el dissabte 12° i el diumenge força millor, ja k feia un solano important.

Hola Alex,

Em podries dir a quines hores es va navegar dissabte?
M'interessa per questió de les referències amb el busca.

Fins les 13.30 molt constant 20-22 kn.
A partir de les 14. Molt constant 17 amb algún 18.
Al final del dia alguna pujadeta a 20.

Gràcies per endevant.

pues basicament sonels valors que posa pero a primera hora poder hi havia algo mes de vent, hi havia alguns que anaven amb 4,7.
Jo em vaig deixar el mastilde 4m a casa i vaig muntar 5,2 tensada a mort. cap alla a les 14,00 ja va baixar poder a aixo uns 18 nussets i vaig plegar.

Xavi, per les teves estadistiques:

Avui WNW, he entrat cap a les 11 i marcava 35 (2?-45). Amb 3.5 i 74 litres anava molt fort pero comode. He aguantat aquesta vela tot el dia fins les 16:30 . Ha fet baixades tipiques de aqui per aprofitar per descansar, pero quasi tot el rato be-fort, 0 problemes per arrancar a planejar o per controlar la ratxa, molt be. Quan he sortit ja no anava i marcava 23 de mitja crec

Ostras pues entonces lo que no me cuadra es lo que marcó el Winds-Up ayer...
A las 11h marcaba 25n de racha y el máximo del día a las 14h con 34n de racha.

Imagino que será por la dirección... [sherlock.gif]

Pero lo importante: Silent te estás poniendo las botas [applaudit] [applaudit]
Este puente intentaré bajar al delta, el sábado tiene buena pinta en Riumar!

Menudo puente, creo que viernes tambien habra algo de viento, poniente castas, igual cambrils tb entra, y el domingo de momento pinta mas norte que el sabado asi que riumar puede seguir funcionando! vamos que los 4 dias hay opciones a priori. [ojos]

Ara el busca marca 30kts de NW de mitja a Comarruga, algu sap si aixo es apeofitable alla? Diria que no...

Volver