Finde 11-12-13 Marzo

ayer leucate brutal!
rachas de 40nudos, eso si con mucha lluvia... como previsto nos quedamos en el teleski (en el lago), al final con un choppy impresionante;
un gran dia!

sos4l dijo:
ayer leucate brutal!
rachas de 40nudos, eso si con mucha lluvia... como previsto nos quedamos en el teleski (en el lago), al final con un choppy impresionante;
un gran dia!

Perdona company.... chopy brutal + mucha lluvia + porrada de kilometres = gran dia????

Tenim conceptes diferents [meparto] [meparto]

A malgrat tambe entra 10-14 sw, l'unic perill es que hi hagi troncs i varis a l'aigua, cosa que fa la navegació força perillosa.

A veure si algú 'acosta a mar i hem diu alguna cosa.

Per cer avui es operacion retorno de setmana blanca per els de barna no??

no home jo no soc gaire amic de les ciutats, pero tampoc es cosa de fotre`s de ningu , cadascú viu on vol . només ho deia per si algú pensa en moure`s i després ha de tornar a barna...

Fins i tot jo que només faig mlgrat -canet, ja pillo...

En fi vaig a veure l'estat de la questió pero crec que poc vent i molt mar...

Enrike, has nevegado? Qué tal estaba? Yo he ido temprano y apenas soplaba..

wind-carlos dijo:
Enrike, has nevegado? Qué tal estaba? Yo he ido temprano y apenas soplaba..

Me he acercado sobre las 15h y aunque habia ente 11-15 nudos no me he medido ya que habia muuuucho mar y poco viento para sacar material pequeño y con slalom pues como que no. De hecho no habia nadie navegando asi que me he ido enseguida para casa.

Mañana lunes podria ser un buen dia para navegar con gregal en barna a primera hora del mediodia. Espero que durante el dia de hoy el mar se calme un poco y se pueda entrar mañana junto al espigon.

not dijo:
Perdona company.... chopy brutal + mucha lluvia + porrada de kilometres = gran dia????
mientras pueda navegar con tabla pequeña y 4,5 pasado, personalmente estoy feliz [big-laugh]
por lo demas estoy de acuerdo contigo!

je je era broma sos4..

hoy yo ni me he acecado al final pues no pasa de 15-16 nudos y el mar estaba para 5-6mts max.

sos4l dijo:
not dijo:
mientras pueda navegar con tabla pequeña y 4,5 pasado, personalmente estoy feliz [big-laugh]
+1 totalment d'acord

alextxell dijo:
sos4l dijo:
not dijo:
+1 totalment d'acord

+2. Per mi la sensació un día de condicions fortes com cal no te preu. La llástima es que sigui tan i tan difícil aconseguir-ne un.

jo no dic que no s'hagi d'aprofitar tots el sdies possibles de material petit.. pero d'aixó a un gran dia... [smilie=worship2.gif] sou uns craks!

per mi es millor un dia de sol a malgrat o sant pere encara que sigui amb 5.2

pero no mes feia el comentari perque ahir realment feia un dia de perrus! per esta amb familia a devant de la llar de foc! [risas]

Algú ha entrat a l'aigua avui sense rebentar-ho tot???

fern? angel?

eric, si no me equivoco eole y el teleski estan a 100m uno del otro, fins i tot que pots anar de un spot a l'altre navegant!
al que passa es que eole es una mica desventat amb SE, entra mes fort al teleski, pero es pot deure que es el mateix spot mas o menys;

avui en barna una merda total, nomes un del cmv va entrar al aigua, fortet amb 6,4 durant mig hora, pero la seva volta a terra va ser un mica caòtica (sobre tot degut a la configuracio del club, amb la famosa rampa desventada...)

En castelldefels tb quedó todo en unas cervecitas con Alex, jaume Josep y su esposa.

En castellde fels levo 2 de 2 que acabo bebiendo cerveza...

Volver