Finde 11-12 setembre

Base Náutica todo el día con 5,3 y 105 litros, y sin aviso previo!! Por una vez, que vivan las cagadas de los modelos meteorológicos [platano] Mañana ya veremos, aunque si entra seguramente sea más flojo, pero si hay suerte podría estar para 6.3

Y lunes toca Pals, pinta tramontana cojonuda. Alguien se puede escapar en lunes?

malditos!!!! como os habeis puesto he???? malgrat con 20-22 cabrera casi 25.... y yo comiendo en una terraza con vistas al mar....

eso si me he puesto de vino , fino fino [applaudit]

10 n'hi do per no haver-hi previ!! [000203E9.gif] Tot i que era 1 probable despres de la tramuntana...

Salut!

silent dijo:
Base Náutica todo el día con 5,3 y 105 litros, y sin aviso previo!! Por una vez, que vivan las cagadas de los modelos meteorológicos [platano] Mañana ya veremos, aunque si entra seguramente sea más flojo, pero si hay suerte podría estar para 6.3

Y lunes toca Pals, pinta tramontana cojonuda. Alguien se puede escapar en lunes?

Silent yo también navego en la base pero no se quien eres. Hoy he estado por allí desde las 12h hasta las 16h con una licra blanca. Primero enseñando a un amigo en la orilla y luego navegando con una neilpride roja.

16-18 nusos a la platja del Prat de Llobregat de 13:30 a 18:30... i jo prenent el sol... n'hi havíen 3 que s'ho estaven passant molt be...

not dijo:
malditos!!!! como os habeis puesto he???? malgrat con 20-22 cabrera casi 25.... y yo comiendo en una terraza con vistas al mar....

eso si me he puesto de vino , fino fino [applaudit]

Bueno entonces por lo menos como dice una frase "un poco vino regocija el corazón" [porreta]

Kastas 15 i ratxes de 20 tot ek dia amb 8.5 i una estona amb 7 [applaudit] no ha estat malament. Hagues preferit els 20 de Malgrat pero bueno m'he estalbiat el gasoil.

Un dia fantastic a Castelldefels (encara no m'abituo a escriure Kastas) per a mi, no massa vent pero el suficient per a practicar el watert start amb una 130L y 6.5. L'he tret 3 vegades!!! es la meva primera vegada.... [qpasaneng2] Estic content.

otia alex.... ratxes de 20 amb 8.5?? t'has engreixat o que?? [smilie=gaydude.gif] vols dir que no et farás mal??

Felicitats crobol!!

Ningú ha anat a malgrat?? vull sabeeeeer com els hi ha anat!

Pffff se m'estan posant les dents llargues! A S'Agaró avui no haura passat ni dels 12 nusos! a mes em vaig perdre la navegada de dilluns i dimarts! [aiba]

en barna espectacular, estic destrossat 5,6 i 100 l, Silent ens tenim que coneixer.. quina taula portabas avui?

Quina enveja em doneu tots i jo currant tot el dia [fcp] [muro] [muro] [muro] .
A veure avui diumenge que tal , les previs son confuses windguru dona 15-17 nusos a pals de nord, meteosim no es tant optimista i els dona de SW , windfinder vent variable [fcp] [fcp] [fcp] .

son uns xungos.... [roto2gaydude.gif] i a mes, tot lo dia navegant i NO S'HO CALLEEEEN!!! [applaudit]

Xina punxada a palamos no????? ja es estrany.

not dijo:
otia alex.... ratxes de 20 amb 8.5?? t'has engreixat o que?? [smilie=gaydude.gif] vols dir que no et farás mal??

Felicitats crobol!!

Ningú ha anat a malgrat?? vull sabeeeeer com els hi ha anat!

Que va tio me aprimat ara estic en 79kg, no se es que la velocitat enganxa. de totes formes com aj te dit eren 15 amb ratxes de 20, aixo es pot aguantar perfectament amb una vela d'eslalom.

Al final ahir em decideixo per Trabucador ja ke tenia ke anar amb material gran....sorpresa !!! arribo i em trobo tota la platja sencera tallada per una cursa popular de bicis....com cada 11 de aetembre [punk.gif] , de p.m. si senyor, els ws i kites s'ens va kedar cara de tontus, sobretot a mi després de fer més de 200 km.....la solució es va dir Riumar, per arrivar-hi un xou...transbordador i tot....al final vem poder uns quants bordus amb 8,3 i 125 L [bonk] [bonk]

carli dijo:
en barna espectacular, estic destrossat 5,6 i 100 l, Silent ens tenim que coneixer.. quina taula portabas avui?

Vaig amb una Kombat 105 wood (gris i fusta). Normalment amb una Gun 6.3 groga i blanca i ahir que bufava amb Gun 5.3 vermella (una mica antiga ja, li tocaría recanvi pero no peta la tía). Em sona la teva taula, ma m'hi fixare la propera vegada a veure si et veig. Normalment només estic per allà si hi ha vent [000203E9.gif] , no faig molta "vida social" a la base [ojos]

Enrike dijo:
silent dijo:

Silent yo también navego en la base pero no se quien eres. Hoy he estado por allí desde las 12h hasta las 16h con una licra blanca. Primero enseñando a un amigo en la orilla y luego navegando con una neilpride roja.

Me suenan un par de NP rojas, uno seguro que eres porque va con licra negra manga larga, debes ser el otro, ya me fijaré. Yo voy con una Kombat 105 wood (gris y madera). Normalmente con una Gun 6.3 amarilla y blanca y ayer con Gun 5.3 roja. A ver si coincidimos porque la verdad hace años que soy abonado pero solo voy a navegar y si no hace viento no suelo estar por ahí.

Buhhh Malgrat a tope, 19-20 nusos constants desde les 15:30h que vaig arribar fins a passades les 19h, el mar potent, peu de mastil adelantat a tope y a disfrutar. Jo ho he passat una mica xungu anant cap a dins pel volum de la taula pero he navegat casi 3 hores. Llastima que al final sortint una onada m'ha tirat tot el material i he petat mastil y botavara, pero un día de lujuuuuuuuuu!!

He fet una petita crónica la teniu aki!

Gas!

Volver