Finde 11-12 setembre

alextxell dijo:
not dijo:
otia alex.... ratxes de 20 amb 8.5?? t'has engreixat o que?? [smilie=gaydude.gif] vols dir que no et farás mal??

Felicitats crobol!!

Ningú ha anat a malgrat?? vull sabeeeeer com els hi ha anat!

Que va tio me aprimat ara estic en 79kg, no se es que la velocitat enganxa. de totes formes com aj te dit eren 15 amb ratxes de 20, aixo es pot aguantar perfectament amb una vela d'eslalom.

Ostia ALex vas fort amb 8,5 i slalom de 135 amb ratxes de 20 nusos , estas preparant per les regates..... [applaudit]

otia enric quina t4rinxada! quin greu! quina mida de botavara busques?? tinc una 140-190 per 50 eurus si vols.

Oferta botavara y mistral screamer 105, 200 eurus... [bonk], també tinc un mastil que t'el regalaria, deixa'm veure is el trobo.

not dijo:
otia enric quina t4rinxada! quin greu! quina mida de botavara busques?? tinc una 140-190 per 50 eurus si vols.

Oferta botavara y mistral screamer 105, 200 eurus... [bonk], també tinc un mastil que t'el regalaria, deixa'm veure is el trobo.

Aixo si que es un bony company...

not dijo:

Ostres moltes gracies Not, deixam veure quina mesura necesito per la 6m i la 7 m a vere si cuadra.
Lo de la taula no ho sé quin any i quines mesures son?

Merci!

la taula es identica a aquesta, super fàcil de portar(jo he drizat amb ella i peso 85kg, pero aixó es el de menys, pq si surt amb aixo no cal drizar) i molt poc rebotona amb el chopy.( de fet tambe te el asdesiu aixecat).

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=27057&start=0&st=0&sk=t&sd=a

es de un amic que la te abandonada a malgrat, si vols un dia la probas.

la botavara ni de conya arriba a set seria per 4 de a 6.5 , pot arribar a 195 pero estirada a toper.

Pero parlem per privat....

not dijo:
la taula es identica a aquesta, super fàcil de portar(jo he drizat amb ella i peso 85kg, pero aixó es el de menys, pq si surt amb aixo no cal drizar) i molt poc rebotona amb el chopy.( de fet tambe te el asdesiu aixecat).

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=27057&start=0&st=0&sk=t&sd=a

es de un amic que la te abandonada a malgrat, si vols un dia la probas.

la botavara ni de conya arriba a set seria per 4 de a 6.5 , pot arribar a 195 pero estirada a toper.

Pero parlem per privat....

OK! Parlem

Volver