Finde 12-13 diciembre tramontana en port?

El domingo la temperatura asusta la verdad [sorprendido] .
Aunque hay la misma previ en sant pere que en port, y está un poquito mas cerca.
Malgrat queda algo mas flojito, pero teniendo en cuenta las ultimas semanas .......................
[smilie=nusenuse.gif]

Jo aquest finde no pujaré. Podria pujar a St Pere diumenge, però veig que hi farà massa fred i massa vent, si realment fa el que diu. Si fos vosaltres, pujaria dissabte a St Pere. Diumenge em vaig quedar amb les ganes de navegar amb condicions assequibles.

Que us vagi bé!

radjo y que passa con el delta??? no va a entrar? mas calido.. trabucador plano para los "intermediate".

Hoy esta enrtrando.

Otra cosa en L'ampolla que tal se navega?

Hola!
Salvi,
Intento ser a tot arreu però a vegades no arribo... gracies per penjar la meva previ. Per qui vulgui mes planet potser millor Sant Pere especialment a la Gola del Fluvià (es pot navegar al riu planet o a fora). Tal com comenteu, Malgrat res de res.

Ara entrem a l'época que els que seguim navegant som els mes "malalts" de tots! [heavy]

Gràcies Màrius.

Jo demà pujo a sant pere aviat. Me'n vaig pitant a buscar el material.

Animeu-vos que hi haurà vent.

3.9 (per si les mosques), 4.7 i 5.7 + 100 "litrets".

Qui puja?

Per quina zona de Sant pere?
A veure si s'apunta gent..............
No es per pressionar a la gent, pero a partir de diumenge comença un front de rasca siberiana, o sigui que, podría començar el perióde de descans forçat. .......

Tens tota la raó Àngel. Demà s'ha d'aprofitar i treure'ns l'espineta de Malgrat, eh? ;-)

Dissabte uns 20 nusos màx. i temperatures relativament càlides (13º). El diumenge a Sant Pere marca un vent INHUMÀ i una baixada del termòmetre estrepitosa (5-6º).

Aquarius va bé? Com sempre?

O Tropic Beach, m'és igual.

El compte enrere ha començat.

Jo en principi pujo a S'Agaró aquest finde per poder navegar dissabte... Només tinc 4.7 i 100L, es a dir si no bufa prou o bufa massa pringu! Com porteu les previs? On bufara mes? sant pere? port?

k tal a dema a Port?
jo sortire dora per que no puc arribar molt tard a casa, depen com estigui per l'autopista igual em quedo a Sant p.

el busca marca 17nnw ratxes 14-21 a port....

sort si hi aneu!

jo avui no he pogut, dema pujare a sant pere, pot ser que entri tambe a malgrat? que m aconselleu? es segur malgrat amb tramuntana o gregal, o es molt offshore? si no m en vaig directament a la gola del fluvia?

ens veiem dema a sant pere paolo. estem fatal... em sembla que em comprare un termo per aquests dies. jo ting un honda civic gris.

Volver