Finde 12-13 diciembre tramontana en port?

Publicat el report de dissabte a Port:

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=29&t=44106&p=327136#p327136

gent ! no trobeu que a bcn pot estar be la sessió ??? donen 3.9 metros d'ola i 40 nusos !!! vent side.

ningu es queda a barna ??? trobeu que no valdrà la pena ?? a quina distancia esta san pere?

Gracies gent,

esque estic una mica perdut, estic acustumat a navegar a riumar on falla, i sempre sabem on anar ajajja

que tal p aolo, he arribat a sant pere a les 11 o aixi y no he vist ningu pel acuarius, aixi que he fet un vol i m he quedat a les palmeres que si mes no hi havia un kiter, als 5 mins ha vingut mes gent windsurfera. he estat una estona alla, pero despres sha posat molt de mar y no em sortia res, i amb la rasca... me n he anat a la gola, no hi havia estat mai, molt poc vent aixi que he tornat ha sortir a mar obert una estona i cap a les 15 ja he plegat. a veure si un altre dia ns veiem.

jvr: he llegado a s pere a las 11, no habia viento así que cap a port de la selva, donde he navegado con 4,7 y 4. 6-7 velas en el agua. No hacía tanto frío, pensaba peor.

bueno yo he navegado con 5 metros, luego ha subido e iba pasado, sobretodo dentro, pero bien para pasar la ola, el proximo dia probare de ir a port porque las he pasado un poco magras, mucha corriente, ola, frio...

p_aolo dijo:
jvr: he llegado a s pere a las 11, no habia viento así que cap a port de la selva, donde he navegado con 4,7 y 4. 6-7 velas en el agua. No hacía tanto frío, pensaba peor.

hola p_aolo, quin material portaves? jo he estat a port de les 10:00 fins les 13:30 he navegat amb tabou 3S 97 lts (blava) i gaastra 4,7 groga / taronja

hola jordi, me he metido a la una y el viento ha subido a las dos mas o menos, iba con una gun gris-negra y luego una combat naranja, tabla fanatic allwave 86 lt.

Volver