Finde 17-18

Ahir a ultima hora es podia a malgrat , segurament demá també...

Sort!!!!!

display_map.php

ahir es va navegar amb slalom a Roses 13nusos. i ara anem cap a frança a passar el dmati x ses botigues de compres i a mirar si naveguem amb material gran a Sant Cebrià!!! a veure si hi ha sort!!
ei... avui pobaré la cometa!! jajajaja

QUina sort! aqui va fer un dia molt bonic pero res....

sembla que entra garbi per palamos... 13-14 nusos

Bones, la cr´nica és la següent.
veient la escassa previsió de vent que hi havia per avui vam decidir pujar a França matí compres migdia navegar. dos kites i jo, per tant voliem anar a saintciprien. la nostra sorpresa va ser al sortir de ses botigues ja hi havien 20 nusos, jo ab slalom i ells amb cometa gran.... merda, ja l'hem cagat!!!!
al fiinal preguntant, he navegat dues hores amb slalom a Eole fins que la gent ja muntava 4.7 5.0 jo anava pfff fort fort, però he al.lucinat de lo que aguanta la meva 7.7. els kites han baixat a Roses (perfecte) tornant cap a Cadaqués m'he parat a Roses i he provat una cometa (m'ha agradat moolt) ho he trobat força fàcil.
la gran sorpresa és que a Cadaqués han navegat fins a les 19:00 de la tarda amb 5.2......Quina putada!!

ni windguru ni windfinder deien res que aquest castanyot tant inusual que a entrat per aquí adalt.....
xapó per meteosim!

Ep ep eppp ep... dius que has provat la cometa per primera vegada i ho has trobat fàcil??? Això és un xollo! ... Obro un post a part per tractar més a fons el tema. M'interessa.

Per cert, tu amb 7 i els altres amb 4.7... No vegis, devies anar fortet, eh??

ni windguru ni windfinder deien res que aquest castanyot tant inusual que a entrat per aquí adalt.....
xapó per meteosim!

Je, je, ja he pensat amb tu ja... cuan m'han trucat de sant pere amb 18nusos...

el meteosim l'ha clavat avui a malgrat he pogut navegar amb la vela (la que te dije que sino l'enrike me la vol trencar...) primer amb 9-10 nusos y al final amb 13-14 (fortet també amb 11 mts [ojos] )

Ha passat de un dia amb xiribiri.. a un solaso esplendid amb navegada y posta de sol.

Al final he marxat pero començaven a arribar kites a les 18h. No crec que hagi durat massa, hem consta que altres colegues han navegat al golf amb 5.7 i 6.

De fet meteosim sol clavarla(tot y que sovint es massa optimista).

En fi no está mal per un finde lamentable com era al principi!!

Ep i dema sembla que va de debó!

Volver