Finde 18-19-20 marzo

radjo

Totalwind Hero
Otra vez nos encontramos un finde complicado, el mestral y la tramontana parece que no llegan al sábado, nos tocará madrugar en Riumar o ir a Francia.

si, però amb el que ha plogut entre ahir i avui, a la tramuntana li costarà molt entrar, jo he vist partes increibles de tramuntana després de tempestes de llevant i alhora de la veritat s'han quedat en res.

tot i que el parte es prometedor per divendres... jo no sóc molt optimista.

espero equivocar-me i poder navegar.

Jo vull anar a Leucate aquest finde però jo amb el cotxe totsol surt molt car! algú s'apunta a venir i compartir despeses de viatge? o algú ofereix places al cotxe???? hhehehe

seria ideal que navegar no signifiqués cremar tanta venzina per cap!

ala pues...

guille 636198335

sos4l dijo:
not dijo:
es temps per fer punts...
not, sempre ens queda la opcio leucate, ja se que t'agrada fer kilometres [egipto.gif] [smilie=gayfight.gif]

je je a mi m'agrada leucate i força!! l'ultim cop fent uns bordos a fondo amb 4.7 de punta a punt de la palme!! pero sempre que vaig allí gasto a les botigues! [aiba]

i també s'ha de fer familia.. [saludo] Si fa bo aniré amb la familia a calonge a fer alguna escursioneta per les gavarres.. si el parte es posa be dons m'enduc alguna cosa per palamos.

De moment avui ja esta de Garbi i 10 nussets de res a Castelldefels, pinta moooolllttttt be, com surti el sol i escalfi... [windsurfing.gif] i com giri a ponent [000203E9.gif] grrrrrrrrrrrrrrrrrr sera apoteosic

Hola,

Sembla que pel dijous i Divendres la previa (segons windguru) es bonissima (però dubtosa), en tot cas, si el dijous entra segur que la previa pel divendres es bona. Així que Jo, que vinc de Barcelona, si el dijous bufa, el divendres m'agafare festa i cap a port :)

i despres torna a baixar que tinc un sopar.... aixo del ws es realment esgotador!
I sembla que diss i diumenge podem gaudir d'uns dies semi-primaverals amb alguna possibilitat de garbi per BCN. Leucate per pujar i baixa en un sol dia.... fa mandra, però si algu hi va dissabte :) que avisi.

De moment pinta millor el Nord que el sud, una possiblitat seria pujar a França el dissabte, dormir a Sant Pere i diumenge navegar a Sant Pere/Port.

que teniu mono o abstinencia ??? us trobo alteratets penseu a quin preu esta la Benzina a 1,30 €/litre
que ja queda poc per la primavera...

carli dijo:
que teniu mono o abstinencia ??? us trobo alteratets penseu a quin preu esta la Benzina a 1,30 €/litre
pero a 110km/h comsuma menys... [ojos]
si aguanta la previ pot ser dues dies de navegacio a leucate, durmint al barcares / perpinyan (hotels por uns 30€ la nit per 3 pers.)

sos4l dijo:
carli dijo:
pero a 110km/h comsuma menys... [ojos]
si aguanta la previ pot ser dues dies de navegacio a leucate, durmint al barcares / perpinyan (hotels por uns 30€ la nit per 3 pers.)

Com 30 € per 3 persones, voldras dir per persona 30 €.. sino jo també m'apunto a [windsurfing.gif]

Jo també m'apunto a Leucate, però només dissabte (tinc diumenge familiar). Si algú té el mateix plan, podem compartir vehicle i despeses. Eric? Windguille? algú més? Martint?

[windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]

Jo tenía intenció de pujar dissabte matí i baixar diumenge tarda. ( a leucate pareix que entrarà bé però està enfora, millor aprofitar 2 dies). Però pujar i baixar dissabte també es una opció si compartim despeses. Jo oferesc el meu cotxe es un Opel astra familiar. podem ser fins a 3 persones (amb material clar).

a veure com evoluciona la previ...

Volver