Finde 18-19-20 marzo

Avui dia suuper a sant pere per 4.7 confirma't!
Ratches fins 60 nusos a leucate...
SOrt demá!

no passa res , en les meves epoques mitiques, havia anat a a sant pere, amb tramuntanades de 30 nusos amb el fantastic conjunt de 4mts + 160l (80 de maniga) [smilie=gaydude.gif] Despues amb 122 y 4mts, fins ara que tinc 90l.

Per cert porta la 105!!!!!!!!! es el dia lloc i vent per tastar-la!

Encara estic viu, i no pasa res , nomes que ets el prota de tots els comentaris... y la gent et mira raro!

De fet un cop vaig veure un aleman de vacançes amb una 293 y 6mts!!! mentre tots anven amb 4 y 80l..

Eseperem una crònica ben documentada!

avui un dia èpic a Eole amb 45 nusos de ratxa, mig metre de "onada/choppy" al mig del lago...
passat amb 4,5m en totes les ratxas [ojos]
per matar-se [egipto.gif] [egipto.gif] [egipto.gif]
en fi, altre dissabte de disfrute absoluto ( [smilie=drive.gif] + [sunsmiley] + [windsurfing.gif] = [big-laugh] !)
(per cert, Eole molt recomanable amb tram fortet, uns bords moooolt llarg y unes vistes molt macàs, amb el canigo nevat de fons)

Me alegro que os haya ido bien por el norte

Radjo, Jose Manuel y yo estuvimos el sabado prontito en Riumar

Estuvo genial!!!! perfecto con 87L y 4.7m al menos yo.

Olas perfectamente abordables, hemos disfrutado como niños [platano2]

Viento muy constante, me encanta Riumar!!!!

Y hoy domingo que ha pasado?? era levante no? yo estaba con la famila en palamós... y casi entraba bien... en malgrat ha entrado levante a 20 nudos...

not dijo:
Y hoy domingo que ha pasado?? era levante no? yo estaba con la famila en palamós... y casi entraba bien... en malgrat ha entrado levante a 20 nudos...
rebufo de tramuntana? o eso parecia en el mapa del meteosim;

no se pero ha sido in big day de gregal para 5-6mts en malgrat, supongo mas arriba ua tramuntatna NE muy buena.

Caguen! 3 dias buenos i no he pillado ni nuno [muro] [muro]

la verdad es que el sábado en Riumar estuvo de p m. 4.7 y 85l, olas, viento constante solecito, buena temperatura, eso sí empezamos a navegar a las 9 hasta las 12 3 horas a fondo y otra vez reventado... que tal los de sant pere el sábado triunfasteis.... [windsurfing.gif]

Volver