Finde 19 21 abril

Riells esta a l'Escala, oi?
Amb la previ que marca, si es certa, no cal pujar a Leucate.

ericP dijo:
Riells esta a l'Escala, oi?
Si, mai he estat, m'ho han recomanat. I segons la previ ara meteix no s'esta cumlint, perque nomes estan entrant 12knots.
Ja donare parte si algu li interessa quan arribi.

Ultima info a falta de verlo con mi ojos:
Port => OK
Pals => entrando pero aun flojo para 5m, muy poca ola
Sobre las 15h30 paso report de pals;

sos4l dijo:
Sobre las 15h30 paso report de pals;

Aún estamos esperando.... hoy no voy a subir, pero es por masoquismo... [big-laugh]

Bueno, si a las 17h estan soplando 30 nudos con buena ola y me aseguras que dura hasta el anochecer igual me lanzo...

Segons Baston, 19kn a Pals y 25 a Riumar.

Lo siento, que me he quedado sin bateria [bonk]
He ido a riuet al final, al principio nada y despues se ha puesto demasiado fuerte, la gente montaba 4,2. Para mi imposible, demasiado de tierra estaba ahi y con mi 4,7 y 121L los waters eran catapultas. Los demas estaban disfrutando a tope.
Creo que con la tramontana o me voy a leucate o me toca delta del ebro. [bonk]

a Port a estat molt divertit, al matí x 4,7 segons m'han dit, al mig dia quan he arribat havia baixat i he sortit amb 5,6 i 105 molt bé durant una horeta i mitja i després a tornat a pujar i he canviat a 4,7 i 80 lts. dia molt divertit, amb molts "pros" del circuit entrenant que demà hi ha el campionat de freestyle. la veritat és que quan m'els miro no sé si flipo més per les maniobres que fan o per la capacitat que tenen de sortir al planeig amb veles tant petites. (la majoria amb 4,2 i 3,7 )

Pals big day para mi, ola acequible y viento razonable, 2h con 77l y 4.7 y 1h rascando con la 93l.
Mñn abajo no lo veo... Apuesto para port, seguro que entra bien alli!

"aSequible"... visto que no te importa que te den caña. :roll: [big-laugh]

¿Entonces mañana no lo veis para Pals o St.Peter?

Segons Baston nomes hi ha vent a França (riumar 15)

Pues Baston no funciona, por que no marca nada

El meu cosí i jo hem passat per pals cap al mitg dia i com que no semblava que acaves d'entrar be del tot hem pujat fins a Sant Pere (Riuet), amb 4,7 passadiiissim. Hagues estat perfecte amb 4,2 i 80l.
Mentrestant a badalona diuen que garbi de 20 nusos [muro]

gràcies sos4l pels sms

Al final pals con 4.7 y 93l, que estaba muy racheado, y olita molona!
Si silent... Vaya racha llevo! Y en 3 semanas lanzarote! Vaya año mas buenoooo

Volver