finde 20-21 Novembre tramontana?

Deixal fa tant de temps que no nvega que ja ha perdut la nocio del temps

yo este domingo tengo compromiso familiar, el sabado igual intento hacer algo pero no lo tengo muy claro todavia. Tambien depende de la previ.

Com pot ser que en 5 hores passi de marcar 18 nussos a BCN a marcar 4?!!!??? [fcp] [muro]

radjo dijo:
bueno como veis el domingo en Sant pere o port de la selva, no pinta mal?

Pues yo estaba pensando en bajar el domingo pronto por la mañana un rato a Riumar.

Diria que allí la previ esta mas clara para el domingo

Pinta Riumar diumenge i dilluns, dimarts i acaba dimecres, per qui pugui... jo aquest cop només puc diumenge, a veure si es consolida o s'adelanta!!!

Doncs jo a hores d'ara voto per un bon garbinet a Palamós dissabte, crec que el mestral al delta a partir de dilluns, el diumenge no ho veig clar..

2 mesos?? parlem de navegar oi??? [meparto]

el finde xungo pero dema que ? poder algo de llebeig????

not dijo:
2 mesos?? parlem de navegar oi??? [meparto]

el finde xungo pero dema que ? poder algo de llebeig????
2 mesos!! Ja no aguanto més, necessito aquella sansació de la taula que comença a botar, tirar-te al llarg i començar a volar [ojos] ... Si algu va a la Base el dissabte que avisi!

Els dies bons seran dilluns i dimarts al delta, jo aquesta setmana no puc. I per el que estic veient ens esperen uns cuants dies de no [windsurfing.gif].
S'hauran de buscar alternatives.

Per dissabte? el problema es que donen pluja, voleu dir que garbi i pluja funcionen? a Castelldefels ja us dic que no.

Volver