finde 20-21 Novembre tramontana?

Carlos, al final no he ido a barcelona, he ido a Castelldefels porque la previ ponia k había más viento.

Haber si nos vemos otro día por Bcn aunk con el frio k metia hoy me parece k guardare un tiempo la tabla hasta que haga un poco más de calor.

Saludos.

Avui diumenge a Castelldefels, al final no ha estat del tot malament. El dia he començat molt suau però cap a les 15h s'ha aixecat una estoneta, si eres a l'aigua en aquell moment es podia gaudir. Dins de les meves limitacions he pogut enganxar-me al arnes i sortir disparat una estoneta.

També ha sigut profitós pq he conegut a l'Alex, en Javi (vonxvs) i el company que anava amb ells. Una gent molt simpàtica i molt decidida a progressar en aquest esport. Actitud de primera [victory.gif]

Me sumo a Carli, el windsurf lo dejo aparcado por inicio de temporada de esquí, que por cierto ha caído un paquetón importante, hasta que empiece tiempos mejores...

En la costa central no hace tanto frio.

Por ejemplo en Malgrat un dia que entre garbi 12-18 nudos con solecillo se está "la mar de bien" aunque sea pleno invierno.

La próxima que entre en Malgrat en sabado no la dejo escapar!!! [heavy]

12- 18 i solete no se jo si sera possible fins a............................ Dissabte pasat a a Palamos al final va entrar pero amb mal dia i pluja (bueno i de fred ja no parlo).

Ja et vaig avisa que diues mal carme... [meparto]

Ahir pero va ser un dia de aquells on va entrar a malgrat (de 1 a 5 apx) pero no a palamós, solet i temperatura correcte. 15-20 nusos i alguna estona en 18-22.

Vaig poder probar una mica millor la manta! [roto2gay.gif]

Volver