Finde 24 y 25 de noviembre.

jvr dijo:
Alguien por palamos? Sant antoni que pase parte?

Hola Javier, o era Jaume?
Soc el Joan, vam coincidir a Castelldefels el 1 de novembre, jo anava amb la Veloce de 135 i la Electric, recordes? Ara m’he fet amb una Fanatic FW 104, (ajudat per el consel d‘el Radjo, gracies!) peró encara no l’he pogut estrenar.. en tinc unaes ganes...!!
Et vaig buscar, pero pensava que era JVC i no et vaig trobar, ara mirant la previ et veig... i per el dibuix et reconec... Coi, que ets dibuixant professional ?
Segons el Buscaviento on més esta bufant es a Empuriabrava i Port de la Selva de sud, entre 15/19 knts, a Palamós també, de ssw 13/14 knts
Jo no crec que pugui, porto un encostipat de caldeu, i no crec que m’anés gaire be...
Ja t’enviaré un privat amb lo del allotjament d’ El Medano, o si més gent ho vol ho poso aquí mateix, com sigui millor, que jo soc nou al foro...

Hola joan! Si, pasam ho quan puguis gracies!!! No se si es pot fer public segons quines coses pel tema dels anuncis al foro saps... No se molt be com funciona!
D aqui una estona cap a palamos donç! A veure si s anima! Sino sant pere!

Fern, ahir vam coincidir a Cabrera.

Buscavent: Segueix a Palamós (li falta una mica), Empuriabrava i Port (referència per frança).

Si algú vol compartir despeses, que ho digui.
Tinc lloc per un.

xavibal dijo:

Buscavent: Segueix a Palamós (li falta una mica), Empuriabrava i Port (referència per frança).

Tinc lloc per un.

Joer, quines ganes d’anar hi, i mes això de compartir despeses ajudaria molt, pero porto un encostipat de collons, i no vull passar tot el hivern amb una pulmonia... de on surts tu Xavibal? Va bé saber ho per un altre cop...
JVR. Ja t’he enviat un privat amb lo d’El Medano... si voleu ho poso aqui, no se...

Ostres quins canvis de direcció mes estranys a palamos no? sud , nord? llevant? [meparto]

Tenia que haber subido a Palamos.

En Badalona ha estado muy raro y racheado con 7.5m a ratos flotando a ratos bien.

Este finde me he quedado con ganas de navegar con material mas pequeño, se podría decir que he cambiado dos sesiones de 7.5m en bdn por una con 5.3m en Palamos, creo que he salido perdiendo, aunque la sesión de ayer fue muy buena.

No se puede tener todo enrike , otra vez será, yo simplemente me he quedado de sufridor en casa... aunque creo que malgrat ha estado para 5.7, en cabrera he visto un chaval en formula 10mts.

ekualo dijo:
bon dia a st antoni amb 5.7, justet pero bueno!molta gent! segur qem coincidit molts dels foros
Segur que si. Hem comentat la jugada en Jaume, Xavi, Carles amb els amics italians. Jo he anat amb 5.2 vermella del Decathlon ( un ferro inconfundible [crybaby.gif] ) bastant be tot el dia.

johnysurf dijo:
xavibal dijo:

Tinc lloc per un.

Joer, quines ganes d’anar hi, i mes això de compartir despeses ajudaria molt, pero porto un encostipat de collons, i no vull passar tot el hivern amb una pulmonia... de on surts tu Xavibal? Jo soc a sant Just, va bé saber ho per un altre cop...
JVR. Ja t’he enviat un privat amb lo d’El Medano... si voleu ho poso aqui, no se...
Vallès Occ.
Que et milloris.
Segur que hi haurà més ocasions.

Al final me quedé en Malgrat y estuvo muy bien para la 5.8, algunos con algo menos. Dani te echamos en falta!

Jo vaig anar a Malgrat a la pilona i de 16 a 17:30 amb 6.3 molt fort (sortint de treballar a les 15h Palamos em quedava massa lluny), podria haver anat amb 5.3 Bona navegada 'in extremis' en solitari en un nou spot: hi ha un banc de sorra que permetia algun bon salt; amb garbi fort promet.

Silent a la pilona es monta un bon sidral amb vent fort... es un bon lloc.
fern dijo:
Al final me quedé en Malgrat y estuvo muy bien para la 5.8, algunos con algo menos. Dani te echamos en falta!
yo también eché a faltar esa sesion [muro]

Volver