finde 25 26

not

Totalwind Legend
Se antoja garbí bara el domingo???

Que hi dieu?

No lo veo claro... pero puede ser..

Enrike dijo:
Y hoy viernes? aunque sea con nubes no creeis que mojaremos?
Buff Barcelona muy fuerte con 5.0 muy muy fuerte. Mucha ola y muuucho viento. Buen dia!!

Badalona espectacular con viento de sur y olas divertidas. Me he metido con 6m y 86L pero se podia ir con 5.3m.

Per cert, avui he pogut provar la millor vela que he provat fins ara: Ezzy Sails 5.0 (no sé quin model) del 2007. M'ha encantat; potent, còmode, estable, i al muntarla perfecte. Res a veure amb la Severne que tinc, molt probable la meva pròxima adquisició en un altre tamany...

Je je bienvenido al club los expertos echaran de menos una vela masvreactica ligera.... Perobparacel usuario medio muy estable y potente con un gran rango... Facil de montar... Yo estoy encantado.

Ayer Castelldefels de 14 a 17 para 5,3 i olotessssssssssss alguno de 2 metritos espectacular, hoy camino de Riumar a por mi tri fin de 74ltrs i manyana garbi en casa [platano]

wind-carlos dijo:
Per cert, avui he pogut provar la millor vela que he provat fins ara: Ezzy Sails 5.0 (no sé quin model) del 2007. M'ha encantat; potent, còmode, estable, i al muntarla perfecte. Res a veure amb la Severne que tinc, molt probable la meva pròxima adquisició en un altre tamany...

Aquestes veles estan pensades er fer-ho facil i que durin...benvingut al club. Jo desde que vaig probarles no cambio , al menys de 6 avall.

Lo parte cada cop es millr per el diuenge

Visc a la AP-7 jejejejej Visc a Catalunya!

Bueno tinc a casa l'hospitalet de l'infant.

Volver