Finde 26-27 Noviembre

a dia d'avui tot i k tinc un mono k ti cagues no em ve de gust flat water. Jo em kedo a casa i fare sup.

Aixo que la previ s'acabi al migidia (guru, meteosim...) dona una mica de mal rollo no? Perque pujar fins a Leucate si a la 1 o a les 2 ja no hi ha vent... combat entre el mono a navegar i el sentit comu jajaja... I a Sant Pere sembla bastant mes fluix...

Ara mateix 13 nussos a port segons

http://www.cnps.es/servimet.php

Café i cap amunat :)

Nois port de la selva esta per 5.2 o 5.7. Per sort avui no es punxa . Aigua

Finalment molt bon dia!

de 10:30 a 15:00 i continuava bufant. Tota la estona amb 5.7 de vegades passat, de vegades molt comode, en cap moment just, suposo que en part gracies a que he portat la 114 llitres.

xavicdq dijo:
doncs jo he pujat a frança al llac de le palme a fer pinitos amb el kite. anava i tornava bé, es facil i un bon complement al windsurf amb vents suaus. crec que diré adéu a l'slalom....... a veure que faig!!
opinions???

El kite es divertit al principi per la novetat i els salts tan alts que fan, pero despres avorreix. A mi em fan enveja amb poc vent i onades per com surfegen quan amb windsurf no planeges. Per aigua plana no em fan cap enveja.

vaya tiro de tabla la JP 78 corre que se las pela, un buen día en EOLe aunque ya no subo más a francia al lago llevo desde el sábado con 38 de fiebre....

... habrás tragado del agua esta malvado------- [sorprendido]
recupera't ;

Edito: o es que tu jefe anda por aquí y estás preparando el terreno para la garbinada del jueves???? [risas]

Volver