Finde 31-1 febrer 09

xavicdq dijo:
a mi totalwind m'encanta i windsurfer.es també. però sempre consulti les tres pàgines. sense discriminar cap. això sí, més bon rotllo a aquesta i windsurfer amb diferència.
dissabte previ un altre cop!!!

Ara t'escolti cadaquesenc!

Això és el que volem sentir, que hi ha bon rotllo i... sobretot, QUE HI HA PREVI, però, sisplau, que no es quedi a França!, que des de Barcelona hi ha un bon tros.

Diumenge a Cap d'Adge, amb 4,2 y pluja casi tota l'estona.
El spot super bó, amb onada pero trancant cap perillosa, ideal per probar a surfejar i aprendre a surtir amb la rompent..
Aixó si, molt de fret!
Hi havía el Marius, Xavi Torres i d'altres del Pais Catalá!
Uns 50 a l'aigua..
Estic pujant un video a youtube...
Avui garbinada!

dankerbek dijo:
Diumenge a Cap d'Adge, amb 4,2 y pluja casi tota l'estona.
El spot super bó, amb onada pero trancant cap perillosa, ideal per probar a surfejar i aprendre a surtir amb la rompent..
Aixó si, molt de fret!
Hi havía el Marius, Xavi Torres i d'altres del Pais Catalá!
Uns 50 a l'aigua..
Estic pujant un video a youtube...
Avui garbinada!

Efectivament, avui la primera garbinada, inesperada, que anuncia la imminent arribada de garbinades pròpies del canvi d'estació... Els ametllers ja han florit! [sing] Massa tard per mi, però. A partir de JA hem d'estar a la que salta els de la costa central especialment.

Enhorabona Ivan, això sí que és convicció windsurfera i no els que ens vam quedar 😁 Esperem amb ganes el vídeo!!!

Per xavidq

No es complicado, a ver, hay rompiente y si te vas más fuera del espigon hay bastante hola, pero la rompiente no mata ni las holas fuera suelen romper (son más como montañas de agua tipo port de la selva)..
Es ideal para aprender waves...

Volver