Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
joant dijo:;Not però al menys podries fer-nos un informe del que hes dinat no?. Jo era a cabrera. L'única rocket blava que hi ha. Dindre hi havia zones amb branques i canyes que han produit una trencada de màstil d'un fórmuler
sos4l dijo:
Ja m'agradaria poder navegar entre setmana si hi ha previ. Ho tinc limitat a festiusfersan dijo:Joanot ets el mateix que estaves a st pere pescadors el dijous?
http://www.rebarato.es
Avui anava amb vela vermella 5,2. Formula n'hi havia 4. Amb 8,5 i 9. I el informe de la teca?not dijo:joant dijo:;Not però al menys podries fer-nos un informe del que hes dinat no?. Jo era a cabrera. L'única rocket blava que hi ha. Dindre hi havia zones amb branques i canyes que han produit una trencada de màstil d'un fórmuler
Ho he vist , venien amb la vela rebentada per la sorra. Una rocket blava amb vela groga i carbassa? 6mts apx?
He vist un formula tambe amb 8.5 o 9mts.![]()
not dijo:Fern no te vi.... supongo te quedarias en badalona city..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.