Fotos de la meva taula recollida avui.

rikywave

Totalwind Gurú
Be,doncs no n'hi ha molt mes a dir,al seu moment vaig fer-li una promesa a una persona hi l'ha he complert o aixo penso,be no jo sols,si no que tots dos.Doncs ara que ja surt el water he decidit baixar una mica de litres,d'aquesta manera ja en tinc el material just.L'unic es una taula que l'agafare per vici de navegar amb poc vent,estic en tractes amb un company per una 135.

No us vull donar massa la bara aixi que us dire de quina taula es tracte i penjare les fotos,be la taula es una Starboard Kombat del 2005 de 105 litres,la tinc amb la funda i dues aletes.Es una taula bona per freride si mes no perd velocitat punta,cosa que es guanya deixant una mica de bossa a la vela,pero guanya en maniobrabilitat,li puc ficar la vela de 7.5.Tambe amb l'aleta petita em serveix per ones,es molt docil i es comporta molt be amb chopy i ones,s'ha de comprovar es clar,avui no he pogut ja que hauria sortit alla a les 14 o 15 hores.A mes de les fotos de la taula,si ja se la resol·lucio no es molt bona,penjare tambe les fotos del mercadillo que varem trobar a Port aquest dissabte,semblava Tarifa,jejeje.

PIC_0001.JPG

PIC_0002.JPG

PIC_0003.JPG

Imagen049.jpg

Imagen050.jpg

Imagen051.jpg

Imagen052.jpg

Per que la veieu una mica mijor incloses les seves caracteristiques us fico el link on es veu de conya!!!!

http://2005.star-board.com/products/kombat_sp.asp

Be,ja no en tinc res mes,les properes seran per veure-la a punt de sortir a navegar o navegant si algu fa el favor algun cop de treure fotos quan descansa i fuma una cigarreta o simplement pren una cervessa,jo estic incluit en aquest pack.

Ja em direu la vostra opinio de la taula.

Ricky es molt bona taula, tinc un amic que te akesta en 95 i esta molt content. Amb aquesta taula anira de conya amb akella 6,0 que tens. Ara ja no tenc excusas amb el tema del water, amb aquesta taula o fas water o les pasaras putas (je je es broma, pero si el mar no esta flat es compilicat driça amb tan poc volum).
Bueno aviam kuan la probem.

alextxell dijo:
Ricky es molt bona taula, tinc un amic que te akesta en 95 i esta molt content. Amb aquesta taula anira de conya amb akella 6,0 que tens. Ara ja no tenc excusas amb el tema del water, amb aquesta taula o fas water o les pasaras putas (je je es broma, pero si el mar no esta flat es compilicat driça amb tan poc volum).
Bueno aviam kuan la probem.

Ja ho se,per aixo la tinc,el que pasa es que fa cosa d'un anyet vaig tenir la rrd avanstyle 105,la vaig probar a Trabu,sense water i vaig fer un parell de brodos,per falta de vent,vaig deixarla i agafar la Carve que tenia.Vaig poguer drizar amb una vela de 7.2 pero estava pla,ara em surt el water per aixo la tinc,m'ajudara a mijorarlo per pebrots,jejeje.

Muy buena pinta la tabla Riky, pero a este ritmo vamos a tener que llamarte el "testerboarder" o algo así [meparto]

¿Cuantas tablas llevas probadas este año?.

Enrike dijo:
Muy buena pinta la tabla Riky, pero a este ritmo vamos a tener que llamarte el "testerboarder" o algo así [meparto]

Hombre tampoco soy un Boardertester,yo tendria aun la F2 pero una promesa es una promesa,si la kombat me va fina ya tendre el material justo en velas y tablas,solo me faltara para el veranito una formula,y si Dios quiere para Navidad ya la tendre nueva,barata y completa o casi completa con vela,mastil y botabara.Todo el mundo me dice que va bien la Kombat,para mi con la formula,120,105 y 85 litros ya hago y de velas tendre la 3.4,4.0 (que no tengo intencion de usar),4.2,4.6 (que tengo que llevar a una veleria a reparar),5.3 (que a ver si la puedo cambiar por una 5.0),6.0,7.2 (que me la quiero vender),7.5 y la futura 10.8 para la formula,ya estare completito,solo cambiare despues del proximo verano la 85 por una 85-90 mas moderna.Por lo demas,si he probado practicamente casi todas las marcas sin incluir customs como Palmer o Sailsboards Tarifa.He manejado,F2,Tiga,Mistral,RRD,Starboard,JP,C2 y no se si me dejo alguna por ahi,me faltan Tabou,las custom citadas antes Naish y me parece que ninguna mas.Las que mas me han gustado,por estabilidad,velocidad y manejo son:JP,F2 y Starboard,la Tiga en velocidad y trasluchada,por lo menos la que tengo,luego tambien me ha gustado mucho la velocidad de la RRD.El resto las considero muy normalitas o incluso muy nerviosas para el programa que estan hechas.

Enrike dijo:

En el mensaje anterior te he aclarado tus dudas?en cuanto spots se refiere,los que mas me gustan son tres:

Trabu,Ampolla

Port

El Prat

Leucate no me desagrada,aunque quiero ir a l'Eole,pienso que le sobran algas y piedras,cuando sales pisas mas piedras que en una cantera asi que ..... de momento lo deshago,ahora en tiendas,aunque has de ir con mucha vista,puedes encontrar material bueno,barato y que te saca del apuro.

Felicitats riki per l'adquisicio, segur que la disfrutes.
Te molt bona pinta i a sobre dos fotstraps a popa com a mi m'agrada (als baixets sino no arrivem al del mig...).
Quan t'en cansis dogam-ho que encara farem negosis!!!

Xavi

windmataro dijo:
Felicitats riki per l'adquisicio, segur que la disfrutes.
Te molt bona pinta i a sobre dos fotstraps a popa com a mi m'agrada (als baixets sino no arrivem al del mig...).
Quan t'en cansis dogam-ho que encara farem negosis!!!

Xavi

Hola Xavi,com va tot?nomes una petita consulta,la taula,al darrera li pots ficar dos footstraps,pero nomes porta un,per a mi es mijor,m'agrada mes,pero li pots ficar un parell.L'€nrique et volia fer una consulta economica,jejeje,ja li vaig comentar una mica per sobre tot el que vaig veure,be el que em vas ensenyar i molt be,d'aqui al estiu sera un bon lloc on deixar el material,es podra comparar amb el CMV,no per grandaria si no per atencio i per serveis,penso que els superaras,pero encara has de fer allo que em vas comentar i parell de cosetes mes que ja vaig veure que ja saps i possaras sol·lucio,o ho tens en ment.Es un lloc que ara la pinta que en te es extranya,pero molt windsurfera,i d'aqui a uns mesos mijorara extensiblement.Un dia em pasare i mirem allo dels mastils que et vaig comentar si no t'importa es clar i parlem ja de deixar el material,ok?

Si compras la formula et sobra la 120. [loco]
Jo tinc 87, 109 y 155 (bueno y la 133) i de velas 3.9, 4.5, 6.6, 7.6 y en projecte una 9

perdo en les velas em falta un 5.3 i una 5.8 o sigui:
3.9, 4.5, 5.3, 5.8, 6.6, 7.6 i una futura 9
ai es ná.

alextxell dijo:
perdo en les velas em falta un 5.3 i una 5.8 o sigui:
3.9, 4.5, 5.3, 5.8, 6.6, 7.6 i una futura 9
ai es ná.

Exacte alextxell!!!!!!! [bonk] [bonk] [bonk] com ho saps!!!!! [bonk] [bonk] el que pasa es que tindre la 120 per que em va de conya,es antiga i li tinc .......estima,la dona ja m'ho diu,jejeje,que estic enamorat del material [loco] [loco] [loco] [loco] ,pero com tu,be diferent,va ser ella la que em va dir que tornes a navegar,vaig avisar-la que jo era aixi amb el material i aquest sport,que ha sigut l'unic sport que m'ha omplert sobradament,ho va aceptar i em respecta,sempre que li doni un cop de ma.....em deixa fer.Es una dona maravellosa de veritat,elñs que la coneixen em diuen que no la mereixo,ja els hi dic que tenen rao pero.....es el que m'ha tocat.

No tambe faig moltes coses per ella encara que no ho sembli,esta molt contenta amb mi. [heavy] [heavy] [heavy] [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] [bonk] No dic el que,jejeje,m'ho reservo per ella i per mi,jejeje..... [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] [ojos2] [ojos2] [bonk] [bonk] [heavy] [heavy]

alextxell dijo:
Jo tinc 87, 109 y 155 (bueno y la 133) i de velas 3.9, 4.5, 6.6, 7.6 y en projecte una 9

Doncs la veritat Alex que no estas gens malament servit de material.

Jo tinc la JP135 i estic buscant una taula de 115-120L per baixar una mica. Em sembla que encara que compri una taula mes petita em quedaré la 135 que la veritat estic encantat y em pot servir per ficar veles grans.

Enrike dijo:
alextxell dijo:

Jo tinc la JP135 i estic buscant una taula de 115-120L per baixar una mica. Em sembla que encara que compri una taula mes petita em quedaré la 135 que la veritat estic encantat y em pot servir per ficar veles grans.

[loco] [loco] [loco] [loco] Para eso comprate una de formula,que encima navegaras con poco viento,jejeje.

rikywave dijo:
Enrike dijo:
alextxell dijo:

[loco] [loco] [loco] [loco] Para eso comprate una de formula,que encima navegaras con poco viento,jejeje.

Jajajaja, ya veo que al final acabaras con una formula Riky

Yo con lo poco que peso tabla 135L y vela 7.5 - 8m no creo que saliera al planeo mucho mas tarde que tu con una formula y vela de 10m jejeje.

Flicitatas pel nou material, enhorabona , segur que et donara moltes il.lusions.
Salut i bon windsurf

[loco] [loco] [loco] [loco] Para eso comprate una de formula,que encima navegaras con poco viento,jejeje.[/quote]

Jajajaja, ya veo que al final acabaras con una formula Riky

Yo con lo poco que peso tabla 135L y vela 7.5 - 8m no creo que saliera al planeo mucho mas tarde que tu con una formula y vela de 10m jejeje.[/quote]

No se si saldrias mas tarde o mas temprano,solo se que yo navegaria mientras tu estas parado en la orilla mirando.jejeje.

Volver