Garbi els propers dies

Mi secreto es no tener secret ya que hago una jornada intensiva y extensiva, de 8.30 a 19.30 mínimo y no cobro pagas extras, excepto el viernes que termino a las 15.00, yo tb me estiro de los pelos con el cuarteto de la muerte:
1. Not
2. Alex
3. Enrike
4. Fern

me dan una envidia [rambo] , pero sana, [muro]

radjo dijo:
Mi secreto es no tener secret ya que hago una jornada intensiva y extensiva, de 8.30 a 19.30 mínimo y no cobro pagas extras, excepto el viernes que termino a las 15.00, yo tb me estiro de los pelos con el cuarteto de la muerte:
1. Not
2. Alex
3. Enrike
4. Fern

me dan una envidia [rambo] , pero sana, [muro]

Cuando seas mayor pidete ser como nosotros ja ja ja ja por cierto 12 nuditos de garbi en Castelldefels

Cabrones yo esta semana no puedo, pero para los que nos hacemos mala sangre por estos motivos.....
Delante del Bunker (lo he visto por la web) a las 12:30 he contado 15 cometitas, pa cagarse troncos. Esta primavera tendre que emigrar por que seguro que delante del club no se puede navegar.
Joder que asco [rambo]

avui malgrat si ha funcionat! a la 1 ens ha fet montar 5.8 perque les ratxes pujaben a 21 nusos.

Pero en poc mes de una hora he decidit posar 6.5 per alló de anar sobrat.

De tota manera un Big day per novatos com jo, amb un chopy moderat y 15-18 nusos.

Bona temperatura y no massa gent!

Suposo ha funcionat per tot arreu el garbi!

No traslucharé maiiii!!! [crybaby]

Dia perfecte a Barcelona per inaugurar la temporadeta garbinera. S'anava amb 7.5, però jo hagués planejat amb 6.5. Que bé que s'està a la platja en aquesta època... Una delícia.

Demà pluja, a descansar, que ja us toca.

A Castelldefels no ha pasat de 12 nussos, si hagues anat hagues montat slalom pero.... avui tocaba currar.
Per cert per divendres Ponentada

doncs he tingut sessió completa, he plegat tard, emprenyat, i a sobre he estat llegint
el que anàveu fent, i si hagués pogut, hagués trucat a la policia per
que us treies de l'aigua, això no es fa ...........
Ara bé com bufi aquest cap de setmana, us prometo que sortiré a les notícies ...........
Salut a tots !!!!!!

joelgt dijo:
Territori no-kite??? Doncs ara mateix n'hi han 5 a l'aigua...

No és lo habitual...igualmente nada que ver con kastas...entrando al agua a las 3 y solo he visto 1 y bien lejos, donde a mí me gusta!
Yo hoy he podido sacar una horita y media de planeitos con la 5.9, yo ya firmaba porque fuera a diario.. [bow]

Volver