Garbi/Ponent/Mestral

alextxell

Totalwind Legend
Bueno donçs tenim de tot a "Kastas", pero ara mateix 13-15 de SW en una estona piro cap alla. Aixo si, hi ha la trencant assesina de Castelldefels.
[windsurfing.gif]

Crobol, amb 145 litres que portes es bastant complicat doncs les onades arroseguen la taula massa. En general, cal esperar el moment adequat (vent fort per planejar amb força y el mínim d'onada). Llavors beach start el més ràpid possible i al llarg per guanyar velocitat i força, just abans de la onada, cenyeixes per impactar perpendicualrment. Evita parar-te, les zones de més verticalitat de la onada i que t'agafi de costat. Si et pares, intenta minimitzar "l'arrosegament" de la onada sobre la taula flexionant cames quan arriba: flexiona primer la del davant i després la del darrere a mesura que pasa la onada i tira el màstil una mica cap endavant perquè tendeix a caure cap endarrere. Amb aixó i una mica de pràctica es passa. Ah! i amb molta sort...

silent dijo:
Crobol, amb 145 litres que portes es bastant complicat ...
130l, pero he pillat perfectament el missatge, de totes maneres m'acabo d'enrecordar que al Bunker nomes tinc mastil per a la vela de 6.5 aixi que ho provarem un altre dia amb una vela un pel mes petita per si de cas. Ja veurem... [bonk]

Gracies, em guardo el missatge.

Ah!, una aleta llarga com les que porten les taules de freeride tampoc ajuda que diguem: has de entrar caminant un bon tros i perds molt temps... mentres les onades van "putejant", arriba una sèrie d'onades nova o s'acaba la ratxa...

Volver