Gent per Barcelona?

wind-carlos

Totalwind Hero
Hola,

Arab que els meus pares em deixen comprar el windsurf (m'ha costat 2 anys convencels [smilie=taptap.gif] [rambo] ), no els hi fa gens de gràcia que surti a nevegar sol, i com que només se anar i tornar, menys gràcia els hi fa. Aleshores volia sabr si en algu lloc de Barcelona hi ha gent. A la Base Nàutica? A la CMV? A on?

Digeu-me algo, perque encara no em deixen tenir-lo perque no els hi agrada que surti sol! QUINA RÀBIA! [smiley_1140.gif] [rambo]

Gracies

El mejor sitio en lo que tiene que ver con el rescate el el CMV tiene varias zodiac para los cursos de wind y vela y a la que alguien está en apuros lo remolcan hasta el punto de partida.

Eso seria lo ideal, que te apuntaras a un club y dejaras allí el material, la base es otra opción, yo estoy allí.

Tambien tienes la opcion de comprar una funda estanca y meterte un telefono movil, en caso de emergencia puedes llamar a la cruz roja o salvamento maritimo.

Si no consigues convencerles apuntate a otro curso de windsurf en el cmv los hacen tambien en inverno.

Enrike dijo:
El mejor sitio en lo que tiene que ver con el rescate el el CMV tiene varias zodiac para los cursos de wind y vela y a la que alguien está en apuros lo remolcan hasta el punto de partida.

Eso seria lo ideal, que te apuntaras a un club y dejaras allí el material, la base es otra opción, yo estoy allí.

Tambien tienes la opcion de comprar una funda estanca y meterte un telefono movil, en caso de emergencia puedes llamar a la cruz roja o salvamento maritimo.

Si no consigues convencerles apuntate a otro curso de windsurf en el cmv los hacen tambien en inverno.
Es posible que solo cueste 175€ dejar el material en el CMV? Si ees asi, esta tirado de precio, pero probablemente voy a optar por la Base Nàutica ya que para empezar, iré con mi primo, que es monitor de optimist y de pati català

No et sabria dir el preu de l'avarada a la Base Nàutica, jo estic al cmv i ens arriben dos rebuts de 175€ a l'any (gener i juliol em sembla). Per aixo et comentava que els 175€ son semestrals, en total acabes pagan 350 a l'any en concepte d'avarada de windsurf. Crec que la Base Náutica funciona de la matiexa manera, pero no n'estic segur.

no es un mal preu no???

suposo que permet un parell de taules , un parell de veles montades sense botavara i taquilla?

Pero despres no has de ser soci ni res? Perque a la Base si.. [ojos]

A ok, idèntic que la Base Nàutica. Aleshores, si he d'escollir Base o CMV que escollirieu? Jo em decanto més per Base Nàutica...

A la Base hi ha més gent, sortida més fácil i ara han fet varades noves (estava ple i hi havia llista d'espera)

Doncs ja m'he decidit, Base! I ara una altra pregunta: si em vull comprar una vela per navegar a la Base, i serà la única vela durant un temps, quin tamany hauria de tindre? Havia pensat per començar amb una 6.0, m'han ofert una Ezzy 6.0 del 2009 per 200€. Que em dieu? [platano]

Una Ezzy esta molt be et durará el que vulguis, jo tinc 6.5 y 5.2 y son les que estic mes content.

Deus pesar poquet no? 6 metres es una bona mida unica. Pots anar de 14 nusos a 20.

200 euros es molt bon preu si esta en perfecte estat.

not dijo:
Una Ezzy esta molt be et durará el que vulguis, jo tinc 6.5 y 5.2 y son les que estic mes content.

Deus pesar poquet no? 6 metres es una bona mida unica. Pots anar de 14 nusos a 20.

200 euros es molt bon preu si esta en perfecte estat.
Doncs si, a un tio, l'he apretat una mica i em diu que per 200 i els gastos d'envio van per mi...

Com a vela unica esta be? Amb quin mastil es munta? I despres comprare una botavara que el que me la ven ma dit que va be per la vela per 60€ i em falta un mastil...

La vela esta intacta. Em sembla que me la comprare...

es una bona vela la pots montar amb 460.... no se quina taula tens pero amb una 120-150 t'anira ok.

not dijo:
es una bona vela la pots montar amb 460.... no se quina taula tens pero amb una 120-150 t'anira ok.
Li compraré al adawind la seva Bic Techno, aixi que m'anirà molt bé!

Que agafarieu:
un mastil de 460 cm: un Màstil gaastra 460 55% carbono SDM. Amb funda. 70 €.

O agafarieu un de 430 per quan em compri una altra vela mes petita no haver de comprar-me un altre màstil?
El que m'agafaria seria: Màstil tribord 430 75% carbono semi RDM (base SDM i es va fent estret). 60€

Que farieu? Alomillor el Gaastra abans que el Tribord? Vaig perdudet... [rambo] [vuelta.gif]

No se noi, si nomes navegues a barna segurament el que voldrás es una vela mes grossa... perque no sol fer mes de 18-20 nusos.

Volver