Gente Castelldefels, Pendulo

InMyTree

Usuario activo
Mensajes
94
Puntos
0
Hola,

entre que soy novatillo (navego en verano, desde hace 2 años, pero sin la regularidad suficiente), y que no eligo bien los dias de navegacion, muchas veces me da palo o me lo pienso mas de la cuenta... Creo que si conociera mas gente, que vaya por ahi, me ayudaria a dar el pasito, al menos al principio... Alguien de Castefa?
 
Hola "inmytree" yo navego en el Bunker, al ladito del pendulo
 
ostras, pues te seguiré la pista aunque no naveguemos juntos, si pones cuando vas me puede ser de referencia.
Tengo una única vela, de 6,5, y poco nivel, ya me he metido una cuantas veces en días "que no me tocaba", ya sea por demasiado viento, o demasiado poco.
 
bones InMyTree, mira que bé, quina alegria! ja som dos "novatillos" al pèndulo, la setmana vinent sóc fora, però a partir de la primera setmana de juny torno a estar per aquí... jo intento sortir algun dia per la tarda entre setmana i els caps de setmana, si el vent acompanya, clar! jo de moment no en necessito gaire... potser hem coincidit algun dia... jo vaig amb un tablon enorme (C2 145L) i una vela Goya 5.1 (blava), i navegar, navegar, de moment poc, però cada vegada més i millor.

ens diem alguna cosa de cara a l'altre setmana i fem unes rises!


salut!

neus
 
Avui hem tornat a navegar, em sap greu no he pogut avisar. Demà es posible que torni a entrar, estigueu atents.
 
si, no me sale ningun imprevisto y el tiempo acompaña intentare salir este finde. Neus, perfecto, siempre es mejor frustarse en grupo frustarse solo. Mal de mucho consuelo de tontos, y yo soy muy tonto! [bonk]
 
Si disposeu de temps jo aniria tirant cap al pendulo, avui es un bon dia. Segur que esta planet.
 
Hola chicos, yo tambien navego en "Castefa", estoy en el Club maritim Castelldefels, cuando sopla hay bastante gente, si so quereis pasar ya sabeis.

P.D: para ayudaros mejor utilizais el Windguru para ver previsiones o algun tipo de web?
 
Para las previsiones, lo mejor estar en la playa, o en su defecto algun colega en la playa je je je je.
 
El k pueda que vaya tirando para Kastas
 
bones!

ja torno a ser a BCN!
aquesta tarda he sortit des del pendulo un parell d'horetes, de 16h a 18h amb 5.3 i 145L (què és el que tinc...de moment...), segons l'anemometre del club, que per cert l'he descobert avui, 12-14 nusos, per mi correcte, i a més a més poques ones, que pel meu nivell d'ara és d'agrair. Poquet vent per waterstart i he drisat vela i per fi HE NAVEGAT!!!! he acabat amb els genolls pelats. Avui fins i tot he provat les virades, com trobo a faltar l'orsa de la taula d'escola! a vegades més corrent que vent i he anat a parar gairebé davant del búnker, abans d'apropar-me a la zona de kites he tornat enrera cap al pendulo, primer navegant i després fent cames amb el material dins de l'aigua (a mi si no hi ha ones hem resulta més fàcil que per la platja).

gent de castefa, a veure si coincidim aquesta setmana a l'aigua!

vinga bona setmaneta, i intentarem "estar a puesto"

salutacions a tothom

neus
 
Molt be Neus [qpasaneng2] vinga aquesta setmana segur que coincidim.
 
Mañana garbí asegurado, ir afilando todos vuestras aletas, que mañana miercoles entra seguro en barna [heavy]
 
Nengs de Castefa, ya se puede navegar. El que pueda o quiera que vaya tirando, yo me apunto a una afterwork session.
 
Volver
Arriba