Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lluis_lovewind7 dijo:Ja sabem on viu en salvi!![]()
![]()
Només cal trobar el pis jeje
salvipardas dijo:Jeje... El "chisme" aquest ha traçat la ruta amb una precisió milimètrica...
Efectivament vaig pujar per la carretera de Cerdanyola i vaig baixar per la del Tibidabo (Arrabassada)... De tornada passo per la Ronda de dalt, etc.
Com veieu el trajecte es transfereix al Google Earth i, si poguéssiu ampliar la imatge, veuríeu tots els carrers i cantonades al detall... bé, ja ho sabeu, no?
Portaré el Keymaze a la Surf Alegre per si algú vol saber a quina velocitat va navegant.
De tota manera, estic una mica preocupat pel tema gasolina (tinc el dipòsit a la meitat...) i si no se soluciona el conflicte...
Enrike dijo:salvipardas dijo:Jeje... El "chisme" aquest ha traçat la ruta amb una precisió milimètrica...
Efectivament vaig pujar per la carretera de Cerdanyola i vaig baixar per la del Tibidabo (Arrabassada)... De tornada passo per la Ronda de dalt, etc.
Com veieu el trajecte es transfereix al Google Earth i, si poguéssiu ampliar la imatge, veuríeu tots els carrers i cantonades al detall... bé, ja ho sabeu, no?
Portaré el Keymaze a la Surf Alegre per si algú vol saber a quina velocitat va navegant.
De tota manera, estic una mica preocupat pel tema gasolina (tinc el dipòsit a la meitat...) i si no se soluciona el conflicte...
La policia esta escoltando los camiones cisternas para garantizar el suministro de hecho ayer vi como escoltaba a uno, no deberias tener problemas para poner gasolina.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.