GPS Keymaze 300

salvi

Totalwind Hero
Ruta amb BTT mesurada amb el Keymaze 300

http://www.geonaute.com

Adjuntos

• btt1.jpg
    btt1.jpg
    163,1 KB · Visitas: 201
Vídeo on podeu veure les coses que fa el Keymaze 300... per descomptat mesura la velocitat màxima en windsurf.

http://www.geonaute.com/ES/keymaze-300-19389541/infoPlus.html?titreVideo=GPS%20Keymaze%20300%20&video=/ES/files/assets/27270686-keymaze300/keymaze300.flv&commentaireVideo=Ver%20la%20v%C3%ADdeo

http://www.geonaute.com/ES

lluis_lovewind7 dijo:
Ja sabem on viu en salvi! [qmeparto] [qmeparto]

Només cal trobar el pis jeje

Jajaja Salvi casi vivimos en el mismo barrio (suponiendo que vivas donde empieza la ruta)

Yo hace unos 3 años iba cada fin de semana por collserola con la MTB.

Jeje... El "chisme" aquest ha traçat la ruta amb una precisió milimètrica...

Efectivament vaig pujar per la carretera de Cerdanyola i vaig baixar per la del Tibidabo (Arrabassada)... De tornada passo per la Ronda de dalt, etc.

Com veieu el trajecte es transfereix al Google Earth i, si poguéssiu ampliar la imatge, veuríeu tots els carrers i cantonades al detall... bé, ja ho sabeu, no?

Portaré el Keymaze a la Surf Alegre per si algú vol saber a quina velocitat va navegant.

De tota manera, estic una mica preocupat pel tema gasolina (tinc el dipòsit a la meitat...) i si no se soluciona el conflicte...

salvipardas dijo:

Efectivament vaig pujar per la carretera de Cerdanyola i vaig baixar per la del Tibidabo (Arrabassada)... De tornada passo per la Ronda de dalt, etc.

Com veieu el trajecte es transfereix al Google Earth i, si poguéssiu ampliar la imatge, veuríeu tots els carrers i cantonades al detall... bé, ja ho sabeu, no?

Portaré el Keymaze a la Surf Alegre per si algú vol saber a quina velocitat va navegant.

De tota manera, estic una mica preocupat pel tema gasolina (tinc el dipòsit a la meitat...) i si no se soluciona el conflicte...

La policia esta escoltando los camiones cisternas para garantizar el suministro de hecho ayer vi como escoltaba a uno, no deberias tener problemas para poner gasolina.

Enrike dijo:
salvipardas dijo:

La policia esta escoltando los camiones cisternas para garantizar el suministro de hecho ayer vi como escoltaba a uno, no deberias tener problemas para poner gasolina.

Sois unos craks!!!!,no es por nada,solo un comentario de nada,pero €nrique,ya se que por tu nick estas forrado,jejeje, [meparto] [meparto] [meparto] pero si no me equivoco mucho me parece que salvi no se refiere a poner gasolina de forma fisica si no economica,que esta por las nubes!!!!!es lo unico que sube en este pais!!!!por que el viento no sube ni soplando,es mas pones un par de ventiladores gigantes en plan Indoor,y seguro que no funcionan y se escacharran por que vamos..... [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] si ya se,habeis tenido tres dias de viento en Barna,pero cuando uno trabaja....bueno tambien va siendo hora que me quede yo en tierra no????aprovechar los de Barna y navegad por todos/as un poquito,mas que nada disfrutar por todos/as un poquito!!!!!Apa!!!! [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] a ver si mañana puedo navegar...un abrazo!!!

Buf, sí sí... quanta raó tens riki... la veritat és que els pobres transportistes, taxistes, etc., ho tenen més fomut que nosaltres! Mecachis!!

De totes formes si ens posem tots en fila i bufem una mica... amb 9 m2 potser faríem algo. [saludo]

Volver