Hay que organizar una Trobada

rikywave

Totalwind Gurú
Pues lo dicho,una trobada que a todos nos venga bien tanto el spot como el dia donde tengamos previ y como no a ver si Camilo se puede venir con algo de su material y probarlo,hay que hablarlo!!!.Pero solo una cosa,tiene que ser a lo grande,que podamos navegar y disfrutar,yo dejare mi 115l por si alguien la quiere probar siempre que no se mate claro!!!jejeje [mepiro] [ceji] [ceji] [ceji] quien se apunta???Personalmente la haria para principios de Mayo,para el 3-4 o para el 10-11,el mismo jueves se puede saber si hay previ o no.Venga espero respuestas!!!! [saludo] [saludo]

¿Que os parece el 1 de Mayo? es fiesta creo que en toda cataluña.

A mi me gustaria ir a Trabu, l' Ampolla o Leucate.

Poseu-me a la llista a mi també, per a mi millor el 3-4 perque aino ja seria cap a l'ultim cap de setmana, a mes jo fare festiu el 1 i el dos pr tant per a mi perfecte,
Salutacions i bon windsurf

Eugeni dijo:
Poseu-me a la llista a mi també, per a mi millor el 3-4 perque aino ja seria cap a l'ultim cap de setmana, a mes jo fare festiu el 1 i el dos pr tant per a mi perfecte,
Salutacions i bon windsurf

Per mi perfecte qualsevol dia,pero com diu l'€nrique Trabu penso que es una bona opcio,amb Garbis Leucate mes lluny i no se com entra allla,a mes les algues molesten molt!!! [bonk] [bonk]

per a mi perfecte el trabucador inclús podríem anar uns dies , i així conèixer diferents spots
[platano2] [platano2]
Salutacions

gaston dijo:
Si puedo voy asi los conozco y aprendo un poco.
Saludos

No faltes!!!nos lo pasaremos genial ademas de hacer reports,tranquilo por tu nivel!!!en lo que podamos te echamos una mano. [bonk] [neng]

si la proposta és el cap de setmana del 3-4 de maig, us proposo pujar a l'Alt Empordà, pq son les festes de Figueres. El dissabte hi ha la fira de l'artesania, a part de les atraccions, circ... pel que els que tingueu familia, és una bona opció pujar a navegar a st.pere, port de la selva o cadaqués i deixar que la familia vagi a les fires (si tenen cotxe) i per que no acabar la jornada a les barraques amb una bona cerveseta i música en viu.

lamentablement, no us podré fer d'amfitrió, pq tinc la casa plena d'"okupes" (amics i familia) tots aquests dies.

Jo començo la temporada el dia 1 de maig; però no sé si anar al Trabucador o a Leucate; en funció de la previsió; però en principi prefereixo garbí al Delta.

Jo no sé quin panorama (camp lliure o no...) tindré aquest pont... Ens allotgem (la meva xicota i jo) a Tossa (però el material petit el tinc a sant feliu de guíxols-s'agaró)... així que almenys un dia per navegar sí que es podrà negociar... En fi, ja veurem. Estarem en contacte per mòbil, ok? 661246020 [saludo]

Bones, jo estaré per el camping aquarius de St Pere, els dies 1-2, si veniu jo també m'apunto aixi ens coneixem d'una vegada, el dia tres tinc una boa o una putada que es lo mateix.

De moment no hi ha molta previsió.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Al final quedem aquesta setmana o la vinent???ho dic mes que res per la previ,per aquest cap de setmana esta una mica fluix no???dieu un Spot (dels bons que per aqui n'hi han per triar)i una hora!!!salutacions!!! [sing] [bonk]

Ara tenim pont... 4 dies seguits... pot cuadrar més d'un dia... penseu en els tèrmics...

Aviam si repetim a S'Agaró [qmeparto]

lluis_lovewind7 dijo:
Ara tenim pont... 4 dies seguits... pot cuadrar més d'un dia... penseu en els tèrmics...

Aviam si repetim a S'Agaró [qmeparto]

Tambe tinc ganes d'anar-hi,l'unic es que a lo mijor la dona em diu que no que amb dimecres i dijous i les dues trobades ja tinc prou per aquest mes a veure si la puc convencer. [bonk] [bonk]

Volver