heu navegat aquest finde?

ekualo

Totalwind Hero
bones, jO, vaig navegar ahir a platja d'aro un gregal mol macu fins les 6 de la tarda, primer amb 6.4 i 116litres, i despres 5.7 i 116 litres

Jo dissabte a Barna 115L i 7.5m unes dues hores.

Avui dilluns festiu a Barna no he pogut navegar però en consta que han entrat mes de 15 nusos

San Pere 3 de 3, bueno la veritat es que dissabte i diumenge una miqueta malament, vent directe de mar, pero bueno algunes planejades vem treure.
I diumenge dugues horetes llargues amb 7.6 en ocasions molt fort.

El domingo en el Maresme, en Sant Pol de Mar, viento del E-NE, con 7.5m y super pasado, era día de 5.5 o 6 como mucho. Unas 4 horitas bien chulas.

Salud@s

Saluda dijo:
El domingo en el Maresme, en Sant Pol de Mar, viento del E-NE, con 7.5m y super pasado, era día de 5.5 o 6 como mucho. Unas 4 horitas bien chulas.

Salud@s

Bienvendido a este rincon.

4h pasado de vela y con NE que siempre se forma algo de ola!!!!, menudo crack.

jo diumenge, al veure q a platja d'aro de bon mati stava de nord, vaig decidir pujar cap a st pere perque m'havien informat de bon parte, i si si, dit i fet, vaig carregar el cotxe, i cap a dalt...al arribar a l'aquarius, vaig muntar 6.4 i 116litres, i vaig navegar una estoneta, fins que es va invadir de kiters, despres, vaig rebre una trucada desde platja d'aro, que estaven amb 6.4 pasats, aixi que vaig tornar a carregar al cotxe i cap a platja d'aro again, total, vaig arribar alla...i una pasada, per anar amb 6.4 i despres amb 5.7, una pasada!!! el gregal alla es mol bonic, pero normalment sol acabar entre 2-3pm, pero va durar fins les 6-7pm

ara a esperar el finde!!!

Com que a esperar? avui ja esta de garbí a bcn, vinga aquesta tarde mes.
Recordeu s'ha d'estar "AL PUESTO"

em sap greu no poder haver confirmat la previsio de tramuntana, he tingut un dinar, pel q man dit ha estat fluixeta :(

jo he navegat durant l'hora de dinar (de 14:20 a 16:00) a Port absolutament sol.
El vent entrava de NE fins acabar totalment E.

he montat 6,5 i 140 lts, pq estava una mica ratxejat i estant sol no volia patir si em quedava sense vent, i ha estat un encert, pq he planejat en tot moment. (peso 85 kg), això sí, havia de vigilar amb les ratxes, per evitar catapultes, (de fet n'he patit una anat enxufat que s'ha convertit en un intent involuntari de speed loop)

Enrike dijo:
Bienvendido a este rincon.

4h pasado de vela y con NE que siempre se forma algo de ola!!!!, menudo crack.

Gracias por el saludo.

Efectivamente, en subida se iba casi a contra-ola, con otro material mas adecuado se podían dar buenos brincos, era el día ideal.

Salud@s

Saluda dijo:

Salud@s

Benvingut company!

Bé, enhorabona als qui vau disfrutar el diumenge... Els qui no vam poder, avui dimecres dia 3 ha estat em nostre gran dia.

Barcelona, 14- fins a 20 nusos!!!! A Toooope!!! Ara ho explico a l'apartat de reports.

Volver