i a la costa central que???

not

Totalwind Legend
Ostres i quan naveguem els de la costa central??? Porto mooolts dies sense fer-ho!!

No puc moure´m cap al nord , i la tramuntana no deixa entrar els garbinets ni x formula [aiba] [aiba]

A mes els 3 propers caps de setmana tinc compromisos [crybaby] [crybaby] ja no se que fer [copas]

Recuerdo el año pasado creo que por estas fechas Malgrat era un festival de garbis

La verdad que pinta mal la cosa por aqui.

l'hivern és el que té...i aquest any sembla que ha entrat amb ganes i no m'ho canviis!!

ho sento pero estic fent budús perque acabi la tramuntana.... [smilie=gaydude.gif]

Tranquil home que em sembla que acaba avui, pero.............. tornara dema [meparto]

Hoy 20-Nov estan entrando rachas de 14-15nudos de gregal en Barna desde aproximadamente las 16h!!!! y me acabo de dar cuenta ahora!!!!!, ya es damasiado tarde!!! [bonk] [bonk] [bonk]

Creieu que pel finde entrara algo a Barcelona-Badalona-Castelldefels? Merda vent, 3 setmanes ja fara aquest fi de setmana que no navego [sorprendido] [muro] [fcp]

Entre els temporals i la rasca que fa de cop ja em va bé una mica que no hi hagi vent... amb neopre de pota llarga i maniga curta passaré una mica de fred, no?
Quina mandra, o ve algún cop de vent wapo per anar a l'aigua o crec que penjaré el traje fins que passi el fred jejeje

Gas!

sembla que entrará alguna cosa de garbi de cara a divendres dissabte. Puaj, disabte tinc compromisos..

si no pillo divendressss [46.gif]

enrike , no se como ha estado ese gregal pero creo que justito... en malgrat no ha llegado.

not dijo:
enrike , no se como ha estado ese gregal pero creo que justito... en malgrat no ha llegado.

Si flojillo, para slalom y 7.5m, estaba yo junto a la playa de badalona sobre las 14h y el agua estaba bastante plana, así que hubiera sido un buen dia para slalom o para probar la RRD 110freewave con 7.5m a ver que tal esa combinación.

Rdd 110 freewave?? como te cuidas...eso hay que probarlo.

Es va navegar a Barna de garbi-xaloc el divendres passat amb formula i 10 metres de les cuatre a les sis! full sesion non stop!!!!! i crec que el diumenge un altre cop.... la propera el divendres... Enrike t'espero... ja estic casi curat del refredat que vaig pillar el dissabte am el mestral al trabucador!!!

jose maria por supuesto allí estaré si sopla lo mas minimo [heavy]

Si no sopla me hiré con la bici a Collserola a ver si mejoro mi forma fisica que uno ya empieza a tener cierta edad [roto2rie.gif]

Capaz serias en trabu de meterte todavia con shorty igual que haces en Barna [risas] si es que tenemos que cuidarnos

avui ha entrat 12-15 a malgrat... i dema...

display_map.php

[cheer.gif] [cheer.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif]

Tiene que entrar como sea [muro]

Si en Barna no entra pero en Malgrat sí a ver si entonces te estiras como digiste y me dejas sacar a pasear tu tabou manta 110 [big-laugh]

mmmmmm jo no apostaria a que entrara, de moment la regata d'eslalom de Malgrat que estava convocada per aquest cap de setmana ha estat aplaçada per lo dolent de la previsio.

Estás al circuit alex? cuan es la regata dons?

A veure si entra avui, meteosim es l'unic que dona un vent apreciable....

Si, estic al circuit. Tot i que nomes faig les proves d'eslalom.
De moment la regat de Malgrat s'aplaça a la setmana que be.
Per avui...... de moment NW a Castelldefels, heu vist la previ de nord per al dilluns i dimarts [muro] jo treballo tambe la setmana que be o sigui que no pillo.

Volver