I ara que?

alextxell

Totalwind Legend
Bueno donçs ens toca esperar no? sembla que esta entrant vent de nord pel nord, pero que de moment no serra gaire fort pel sud.
Aviam si tenim sort i aguanta fins al cap de setmana.
Per cert pels que pugueu avui pot ser un bon dia amb llevant/gregal a Vilanova o Cubelles.
[windsurfing.gif]

Sabado Miami PLatja, norte por la mañana garbi por la tarde, si funciona como este verano sera [heavy]

Desde que has abandonado el SUR entra mas [smilie=gaydude.gif]

Avui pot ser es podria fer alguna cosa a Castelldefels, tot i que ser de component N implica anar amb molt molt de compte.

Eric no se si al final entrar be al Bunker, pero el dia es "demà"

alextxell dijo:
Eric no se si al final entrar be al Bunker, pero el dia es "demà"
Millor, pq amb NW no em fa cap gracia, i menys amb la zodiac del Bunker en pana. Acabaria a Mallorca... [meparto]

Per divendres apunten ponent.

A mes no arriba a 10 nussets, millor demà, aixo si, no et despistis. Despres no vinguis dient: que si l'hora de dniar..que si patatim que si patatam.... [risas]

alextxell dijo:
Despres no vinguis dient: que si l'hora de dniar..que si patatim que si patatam.... [risas]
Ho intentaré, però demà ho tinc liat, espero que si arribo a les 14H quedi alguna cosa...

Dema toca series de trencants de 4 en 4 i vent en plan cardiograma, oi?
Es el que hi ha i ens haurem d'amoldar a les Kastas Conditions.... ostres!! he dit kastas.... [meparto]

crobol dijo:
alextxell dijo:
Despres no vinguis dient: que si l'hora de dniar..que si patatim que si patatam.... [risas]
Ho intentaré, però demà ho tinc liat, espero que si arribo a les 14H quedi alguna cosa...

Dema toca series de trencants de 4 en 4 i vent en plan cardiograma, oi?
Es el que hi ha i ens haurem d'amoldar a les Kastas Conditions.... ostres!! he dit kastas.... [meparto]

Veus ja ets casi un "LOKAL" per acabar de ser-ho has de pasar una proba........ de les que fem al Bunker, ya tu sabe mi amol [cervezas]

Dema ponentada? com ho veieu?

Radjo , este sabado SI estaré al pié del cañon en malgrat. Parece que entrará.

Companys jo crec que el dia es avui, acabo de mirar windguru i no tinc clar que entri enlloc demà.

[risas] no te preocupes darling, yo tambien estoy trabajando [muro] , si no crees que con 17-21 de sw que hay ahora en Kastas, estaria aqui.

Volver