I ara que?

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
Ara que hem tingut garbinet, torna una setmana de tramuntana?

Collons, cuan comença els garbinots de primavera!!! [muro]
 
Jo em queixo dse que la tramontana començi en dilluns ostia.
 
tenim garbins del rebufillu de la tramuntana per aqui la punta del tordera fins al llobregat... [smilie=gaydude.gif]
 
A veure si es pot fer algo aquesta tarda, a Cabrera el busca dona 10-16knots, algú pot confirmar??
 
Unas pajitas sin mariconadas, no?

Bueno, por lo menos el frío ya pasó y los mariposones, yo, volvemos a revolotear.

Mis respetos para los que hayan navegado este mes de Enero y febrero...
 
Avui m'he escapat a Kastas i he navegat 1 horeta amb uns escassos 15 knots. No matava, però he pogut planejar una estoneta, això si la mar estava força plana.
ImagenGraficaAbonados.php


Dissabte té bona pinta, a veure que passa... [sherlock.gif]
 
A malgrat he començat a les 1.30 amb formula i depres en slalom 7.5, ha acabat amb mes de 20 nusos, pero ja no he cambiat.

Es podia anar tranquilament amb 5.7. [cheer.gif]

Petat??? noooooo [ojos]

welcome radjo, ya es verano!
 
not dijo:
A malgrat he començat a les 1.30 amb formula i depres en slalom 7.5, ha acabat amb mes de 20 nusos, pero ja no he cambiat.

Es podia anar tranquilament amb 5.7. [cheer.gif]

Petat??? noooooo [ojos]

welcome radjo, ya es verano!

A ver si es que te has acostumbrado a la tabou 107 y ahora con la manta vas tan deprisa que te parece que hace mas viento [qmeparto]

En Bdn un buen rato con 7.5m muy bien.
 
Vols dir? ojala, pero molt em temo que haurem d'anar fins a Port.
 
Enrike dijo:
A ver si es que te has acostumbrado a la tabou 107 y ahora con la manta vas tan deprisa que te parece que hace mas viento [qmeparto]

Será eso, o que al dejar la 11 me pareció que habia mucho viento.. [big-laugh] Que bien que va la manta.... [saludo]

Al tanto avui que sembla que hi tornarem....
 
Doncs sembla que allò de dissabte va agafant cos. Tot i que a veure que passa perquè amb tant de nùvol...

display_map.php
 
deu t'escolti....que ahir vaig quedar amb ganes, i avui ha fet pena... [smilie=worship2.gif]
 
Al final ha entrat a Kastas. Pocs kites i menys winds i mar planet, encara que s'ha fet curt perquè la nit se m'ha tirat a sobre, però al final ha anat pujant i s'ha posat força bé. [platano2] Encara bufa tu!

Com ha anat més amun?
 
Volver
Arriba