I avui?

Jur jur a Malgrat ha pujat, entre 18 i 22 nussos constant de garbi
[heavy]

si que feia vent per aqu no hem pogut encendre la llar de foc o sigui que venia mes aponentat que ahir !! hi has anat alex???

jo avui he anat de compres de nadal.... quin remei!

A S'Agaró s'han vist borregos pero força tard, a les 4-5h o aixi... pro no es movia una fulla... He decidit reposar...

Després de la navegada del diumenge, es va poder navegar també el dilluns a cabrera un parell d'horetes i mitja amb garbí, aquest cop ja no amb 4.7 però si unes bones planejades amb 6.9, de vegades fortet... [platano]

El diumenge passat, feia tan de vent a Cabrera com a Malgrat?

Cabrera és també un spot a tenir en compte amb garbí, no trobeu? (i més a prop de Bcn)...

I també és molt còmode a l'hora d'aparcar, muntar, etc.

Salvi, em consta que el diumenge es va navegar a Cabrera amb 5.7/5.3 aprox. Va estar de garbí però algo més fluix que a Malgrat. A mi particularment m'agrada molt navegar a Cabrera per lo que tu dius, està molt a prop de Barna i muntes també a peu de platja, cosa que també es pot fer a Badalona sense problemes..

Hombre el domingo estaba fuertecillo, yo acabé hecho polvo con 5.3 y 92l, podía haber montado 4.4, pero bueno, tengo una hostia en el lateral de la cadera con un morado de un palmo, alguna trasluchada inacabada o una rampa muy pronunciada con una mala caída, pero para mi Malgrat se ha revelado como un spot muy seguro para garbí y ya puestos 20-30kms más, merecen la pena para asegurar el tiro, además el busca tiene la información clavada.

Que queréis que os diga, estoy enamorado de este spot, 3 veces que he ido, 3 navegadas de puta madre, plegando reventado antes que se acabe el viento, y encima de garbí, pero bueno si hay que ir a Cabrera y provar pues bueno se va [big-laugh]

este finde que viene lo llevamos jodido [crybaby]

cabrera tambe esta ok, pero aparcar es impossible a la que un es pot banyar.

AL hivern sol entrar mes aponentat que a malgrat, el llevant sol entrar-hi mes fort... que a malgrat tambe..

Segurament es fa mes onada, perque es fa peu amb l'aigua al coll.

[windsurfing.gif]

Avui eh navegat am malgrat amb la formula!!! per 1a vegada! no vegis com costa moure tot el material!! [bonk]

Despues del diumenge no vegis quin canvi!!

Pero al cap de una horeta ja t'hi acostumes... 8-10 nusos i a correr amb 11 metres!! [egipto.gif]

Mola per mantenir la forma... be hi ha alguns que no els cal, naveguen dia si dia tambe!! [goofy]

Hoy efectivamente han entrado entre 8-11 nudos segun el busca en Malgrat, imagino que con formula habras planeado todo el tiempo.

Si otro dia entra tan fuerte en Malgrat yo probaré Cabrera.

not dijo:
cabrera tambe esta ok, pero aparcar es impossible a la que un es pot banyar.

AL hivern sol entrar mes aponentat que a malgrat, el llevant sol entrar-hi mes fort... que a malgrat tambe..

Segurament es fa mes onada, perque es fa peu amb l'aigua al coll.

[windsurfing.gif]

Avui eh navegat am malgrat amb la formula!!! per 1a vegada! no vegis com costa moure tot el material!! [bonk]

Despues del diumenge no vegis quin canvi!!

Pero al cap de una horeta ja t'hi acostumes... 8-10 nusos i a correr amb 11 metres!! [egipto.gif]

Mola per mantenir la forma... be hi ha alguns que no els cal, naveguen dia si dia tambe!! [goofy]

Doncs sí, diumenge la vaig cagar no quedant-me a Cabrera (a només 10 minuts de casa). Allà hi hagués navegat de conya. En canvi, a Malgrat es va desfassar massa per mi. Però el windguru em va enganyar: marcava 16-18 nusos a Malgrat, i no més de 20, com va fer!

Com diu el not, Cabrera està molt bé, si hi fa vent, però fora de temporada de bany. A l'estiu sembla Benidorm! No hi ha manera de trobar aparcament per descarregar el material. Es crea caravana i tot, dins del pàrking. Se't treuen les ganes. Jo, a l'estiu, pujaré directament a Malgrat o a St Pere.

La norma per mi, a partir d'ara serà quedar-me a Cabrera quan hi hagi garbí assegurat, i pujar a Malgrat quan a Cabrera entrin al voltant d'11 nusos (perquè aleshores a Malgrat n'hi hauran alguns més).

[egipto.gif]
Si hi ha vent a Cabrera, hi ha vent a Barcelona. A les hores no fa falta fer kms.
[roto2gaydude.gif]

Home, no es per portar la contraria però jo a l'estiu entre setmana no he tingut mai problemes per aparcar a cabrera, el cap de setmana ja és un altre cantar!
També he de dir que aquest últim estiu no he parat gaire per allà, m'he enganxat al garbi badalonenc...

alextxell dijo:
[egipto.gif]
Si hi ha vent a Cabrera, hi ha vent a Barcelona. A les hores no fa falta fer kms.
[roto2gaydude.gif]

Tota la raó, i a més cuantes vegades hi he anat i ha estat bastant més fluix que a Barna.
El problema és que a Barcelona sí que és imposible aparcar/muntar/desmuntar a l'estiu si no estàs a un club.

fern dijo:
alextxell dijo:
[egipto.gif]
[roto2gaydude.gif]

Tota la raó, i a més cuantes vegades hi he anat i ha estat bastant més fluix que a Barna.
El problema és que a Barcelona sí que és imposible aparcar/muntar/desmuntar a l'estiu si no estàs a un club.

Ara no tinc busca, però fa uns anys el tenia i gràcies a ell vaig navegar algun dia a Cabrera quan a Barna no bufava. Potser es veritat amb el garbí, però crec que el llevant entra una mica millor a Cabrera.

Volver