i diumnege 10... garbi?

not dijo:
Poz zi.. 5.2 fort....en mlgrat
Jo tambe malgrat de 14:45 a 16:45, anaba amb una neil pride verda. 5 metres, a les 16 he cambiat a 78 litres pk anava pasat.
que tal per castelldefels? quant a durat? he marxat per que pensaba que no entraria o que duraria poc.

A si hem parlat no? no t'he reconegut.... eres devant del ventgrat? amb la tabou al principi?

Jo duia la severne verda i plata y la ezzy taronja... un que queia tota l'estona! [meparto]

Ja t he vist amb la ezzy, efectivament jo al principi anava amb la tabou 3s. Crec que si que em parlat un moment... jo tambe he tastat l´aigua sovint! fins la propera! [windsurfing.gif]

15-23 Castelldefels i a la platja no hi ha ningú. Definitivament Castelldefels aquest any millor spot de la Costa Central..

wind-carlos dijo:
15-23 Castelldefels i a la platja no hi ha ningú. Definitivament Castelldefels aquest any millor spot de la Costa Central..

Esperaaa que todavía queda mucho 2013 ya veremos a partir de marzo [big-laugh]

Por cierto el domingo entro en Barcelona/Badalona, ¿no te estrenaste en CMV? en Badalona estuvimos Nando y yo con velas de 6.8m y 7.5m a ultima hora hasta que se hizo casi de noche.

Enrike, ayer en barcelona se navego de 15h a 17h con 5 / 5,5!
Menos carlos... con 6m y un buen par!!

Si!! Ayer por fin me estrené y estuvo muy bien. Y hoy en Castelldefels también, bien para 6.0!!

Saludos!!

Sí sí por eso lo decia, sabia que en barcelona habia entrado más fuerte, pero no pensé que tanto [sorprendido]

No veas con Carlos que progresión.

Wind-carlos eso a ver si en lugar de quejarte de que no navegas pones mensajes cuando sí lo haces [smiley_1140.gif] jajajaja

Volver